لیگ قهرمانان: کپنهاگن - یوونتوس؛ نبرد قهرمانان دانمارک و ایتالیا
تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 22:13 | نویسنده : Amir

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با برگزاری هشت دیدار کار خود را آغاز خواهد کرد و یوونتوس در اولین گام، در ورزشگاه پارکن کپنهاگ میهمان کپنهاگن دانمارک خواهد بود.

لیگ قهرمانان: کپنهاگن-یوونتوس؛ نبرد قهرمانان دانمارک و ایتالیا

امشب نبرد قهرمانان ایتالیا و دانمارک در حالی ساعت 22:15 به وقت تهران با قضاوت ایوان ببک کروات آغاز خواهد شد که گپنهاگن با هدایت استل سولباکن در این فصل پس از گذشت هشت هفته در مکان دهم جدول سوپر لیگ دانمارک قرار دارد و شاگردان آنتونیو کونته در سری آ با گذشت سه هفته پنجم هستند.

گفتنی است، در گروه B لیگ قهرمانان اروپا، علاوه بر یوونتوس و کپنهاگن، دو تیم رئال مادرید و گالاتاسارای نیز حضور دارند.

 

 

 کپنهاگن

شیرها فصل جدید لیگ دانمارک را با سه باخت پیاپی و در ادامه سه نتیجه تساوی آغاز کردند. شاگردان سولباکن در هفته هفتم توانستند اولین پیروزی خود را در فصل جدید جشن بگیرند و بالاخره، در ابتدای هفته جاری در خانه برابر ایزبرگ متوقف شدند.

قهرمان فصل گذشته دانمارک در این دیدار کریس استدگارد، مدافع میانی خود را در اختیار ندارد و البته، آنها در این پست از یک نام آشنا، یعنی اولاف ملبرگ، مدافع سابق یوونتوس سود می برند.

سولباکن علاوه بر مدافع ملی پوش خود، کیم کریستنسن، دروازه بان اول خود را به دلیل مصدومیت مدت ها در اختیار نخواهد داشت و طبق هفته های گذشته جان ویلاند سوئدی وظیفه محافظت از دروازه کپنهاگن را به عهده خواهد داشت.

خبر خوب برای سرمربی شیرها، آمادگی فونندو آدی، مهاجم جوان نیجریه ای کپنهاگن است که به احتمال فراوان سزار سانتین برزیلی زوج او در خط حمله خواهد بود.

بازیکنان مصدوم: کریس استدگارد، کیم کریستینسن

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی کپنهاگن: (2-4-4)

ویلاند، یاکوبسن، ملبرگ، سیگاردسون، بنگتسون، بولانوش، دی سوزا، دلانی، یورگنسن، آدی، سانتین

 

یوونتوس

بیانکونری هفته سوم سری آ را با تساوی در دربی ایتالیا برابر اینتر آغاز کرد و با توجه به دو پیروزی در دو هفته ابتدایی، با هفت امتیاز وضعیت مناسبی در سری آ دارد.

کونته در این بازی کلودیو مارکیزیو، مارتین کاسرس، روبینیو، دروازه بان سوم تیمش و البته سیمونه په په را در اختیار نخواهد داشت.

از سوی دیگر آندرا بارتزالی و میرکو ووچینیچ، علی رغم بازی در برابر اینتر، هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند. البته یووه آنجلو اوگبونا و فابیو کوالیارلا را برای جانشینی این دو بازیکن در اختیار خواهد داشت.

در خط میانی هم با توجه به اهمیت بازی نباید شاهد تغییری در نفرات یووه نسبت به دربی ایتالیا باشیم و پل پوگبا همچنان بهترین گزینه برای جانشینی مارکیزیو مصدوم به شمار می رود.

کارلوس توز با انجام بازی های درخشان، به مهره ثابت کونته در خط حمله بیانکونری تبدیل شده است و پیش بینی می شود فابیو کوالیارلا زوج کارلیتوس را در این پست تشکیل دهد. اگرچه یووه جووینکو و یورنته را نیز در اختیار دارد.

باریکنان مصدوم: مارکیزیو، کاسرس، په په، روبینیو

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی یوونتوس: (2-5-3)

بوفون، اوگبونا، بونوچی، کیه لینی، لیخشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، آساموآ، کوالیارلا، توز

 

کپنهاگن – یوونتوس از نگاه آمار:

1- آخرین حضور کپنهاگن دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 11-2010 بر می گردد که آنها موفق شدند پشت سر بارسلونا از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کنند و البته در مرحله بعد برابر چلسی حذف شدند.

2- یوونتوس فصل گذشته در اولین تجربه اروپایی کونته در اروپا تا دور یک چهارم نهایی بالا آمد و در آنجا مغلوب بایرن، قهرمان اروپا شد. جالب اینکه آنها در دور گروهی با نورشلند، قهرمان دو فصل قبل دانمارک هم گروه بودند.

3- شاگردان سولباکن در این فصل هنوز در پارکن، استادیوم خانگی خود پیروز نشده اند.

4- در سوی مقابل شاگردان کونته در دو دیدار خارج از خانه این فصل سری آ یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند.

5- کپنهاگن در پنج بازی گذشته در سوپرلیگ دانمارک 4 بار مساوی کرده است، که 3 تساوی آن با نتیجه 1-1 بوده است.

6- یووه در تمامی دیدارهای برگزار شده در فصل جدید (با احتساب سوپرکاپ) موفق به باز کردن دروازه حریف شده است.

7- آدی فانندو، مهاجم 22 ساله شیرها، با زدن 2 گل در سه بازی بهترین گلزن تیمش در این فصل محسوب می شود.

8- آرتورو ویدال هم با به ثمر رساندن 3 گل در سه بازی بهترین گلزن یووه به شمار می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ