احسان لشگري، چهارمين مدال آور ايران
تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 22:35 | نویسنده : Amir

احسان لشگري مدال برنز کشتي آزاد جهان را تصاحب کرد.

احسان لشگري و تيموراز ناسکيدا فريف از اسپانيا ديدار رده بندي وزن 84 کيلوگرم مسابقات جهاني کشتي آزاد را برگزار کردند که لشگري با پيروزي 6 بر 4 مدال برنز جهان را تصاحب کرد تا تعداد مدالهاي ايران در مسابقات جهاني بوداپست به عدد چهار برسد.
در سه دقيقه اول لشگري حريف را به بيرون تشک بردو يک امتياز پيش افتاد اما در ادامه در خاک حريف نشست تا يک امتياز عقب بيفتد. در 30 ثانيه پاياني وقت اول لشگريبا يک پيش انداز دو امتياز مهم گرفت و وقت اول را 3 بر 2 برد.

در سه دقيقه دوم فريف يک بار ديگر لشگري را در خاک نشاند و 4 بر 3 پيش افتاد اما لشگري با يک دوخم جبران کرد و در دقيقه آخر باز هم حريف را به بيرون از تشک برد و نتيجه را 6 بر 4 کرد.

لشگري که قرعه بسيار دشواري داشت، کوداي ماگومداف از روسيه و داتو مارساگيشويلي(برنده مدال برنز المپيک) از گرجستان را از جدول رقابتها حذف کرد اما در مبارزه نفس گير يک چهارم نهايي نتوانست از سد رينري سالاس کوبايي عبور کند.

لشگري در شانس مجدد هم زائوربک سوخيف دارنده دو مدال طلا و نقره جهان از ازبکستان را شکست داده بود. وي در دور اول هم حريف کلمبيايي را برده بود.

حسن رحيمي در 55 کيلوگرم و رضا يزداني در 96 کيلوگرم دو مدال طلا را نصيب ايران کردند، مسعود اسماعيل پور در 60 کيلوگرم برنز گرفت و احسان لشگري هم در 84 کيلوگرم دومين مدال برنز ايران را بر گردن انداخته است.

ديگر مدال برنز 84 کيلوگرم به استفان ورب از مجارستان رسيد که توانست مراد گايداروف از بلاروس را مغلوب کند. اين اولين مدال کشور ميزبان بود.

فردا در روز پاياني رقابتها عزت الله اکبري در وزن 74 کيلوگرم به ميدان مي‌رود. او جانشين صادق گودرزي دارنده چهار مدال جهان و المپيک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ