ناپولی-بروسیا دورتموند؛ نبرد نایب قهرمان با شاگردان بنیتز
تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 11:37 | نویسنده : Amir

دو تیم بروسیا دورتموند و ناپولی در دیداری حساس در ناپل ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند.

 

دورتموند، فصل قبل با شکست دادن رئال مادرید توانست به فینال صعود کند اما در یک بازی جذاب مغلوب رقیب دیرینه خود، بایرن مونیخ شد. شاگردان کلوپ با این که در این تابستان ماریو گوتزه را از دست دادند اما نسبت به سال قبل پر قدرت تر ظاهر شدند.

هنریک مخیتاریان، پیر اوبامیانگ و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس که خرید های این فصل دورتموند بوده اند کمک شایانی به 5 پیروزی متوالی دورتموند در بوندسلیگا کرده اند اما آن ها در شرایطی به مصاف ناپولی می روند که آمار خوبی در مقابل تیم های ایتالیایی ندارند.

طلایی پوشان از 27 بازی ای که در مقابل تیم های ایتالیایی انجام داده اند، 9بار موفق به پیروزی شدند و 14 بار طعم شکست را چشیده اند و سایر مسابقات نیز به تساوی ختم شده است. ناپولی در سال 2013 در ورزشگاه خانگی خود، سن پائولو شکست نخورده و از 12 بازی، در 10 بازی آن با پیروزی از میدان خارج شده است.

ناپولی نیز مانند دورتموند در فصل نقل و انتقالات، ستاره خود ادینسون کاوانی را از دست داد. به هر صورت با پول به دست آمده از این انتقال که مبلغ 64 میلیون یورو بود آن ها از رئال؛ آلبیول، هیگواین و کایخون را به خدمت گرفتند و همین طور مرتنز و آرمرو نیز به جمع آبی پوشان پیوستند.

شاگردان بنیتز در وضعیت خوبی قرار دارند و از 3 بازی در سری آ 9امتیاز کسب کرده اند و در آخرین بازی، در مقابل آتالانتا به راحتی به پیروزی رسیدند. سرمربی اسپانیایی در تاریخ این مسابقات، یک بار موفق به قهرمانی شده که به سال 2005 و فینال معروف استانبول باز می گردد که در آن بازی شاگردان وی در لیورپول موفق شدند با شکست میلان به قهرمانی اروپا برسند.

این دو تیم امشب در ورزشگاه سن پائولو به مصاف یکدیگر می روند.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ