پيشنهاد 70 ميليون يورويي يوونتوس براي يوليان دراكسلر
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:32 | نویسنده : Amir

پيش از اين بسياري از تيم هاي مطرح اروپايي خواهان به خدمت گرفتن دراكسلر ستاره آلماني شالكه04 بوده اند، حال به نظر مي رسد كه يوونتوس نيز پيشنهادي چشمگير، براي جذب وي ارائه كرده باشد.



باشگاه يوونتوس ايتاليا پيشنهادي 70 ميليون يورويي براي جذب يوليان دراكسلر به سران شالكه04 ارائه كرده است.

به نظر مي رسد چهارشنبه شب بسياري از مشاوران ايتاليايي باشگاه يوونتوس، شاهد برد 3 بر 0 شالكه 04 برابر استوا بخارست و درخشش يوليان دراكسلر بوده اند. در روزهاي اخير و به ويژه با پيوستن كوين پرينس بوآتتينگ به شالكه، دراكسلر عملكرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشته و در بازي مقابل نماينده روماني نيز علاوه بر ايجاد يك موقعيت گل براي آبي پوشان آلماني، موفق به گل زني نيز شد.

رئيس باشگاه شالكه هورست هلد، پيش از اين به روزنامه آلماني Münchener Merkur در  مورد دراكسلر گفته بود:"او در سن 20 سالگي بسياري از ركوردها را در تعداد بازي هاي رسمي براي شالكه و تعداد بازي هاي بين المللي پشت سرگذاشته است.او باهوش، خلاق و با تجربه است و اگر مقداري شانس همراهش باشد، به يكي از بهترين بازيكنان فوتبال دنيا تبديل خواهد شد. مسير پيشرفت او از پيش برنامه ريزي شده است."

هورست هلد  كه از علاقه باشگاه هاي مطرح اروپايي به دراكسلر خبر دارد، حاضر به تاييد پيشنهاد 70 ميليوني يوونتوس در اين زمينه نشد:"ما نمي توانيم جلوي علاقه باشگاه هاي سرشناس اروپايي را به جذب دراكسلر بگيريم ولي يوونتوس تورين نيز تا كنون هيچ پيشنهادي به ارزش 70 ميليون يورو براي جذب دراكسلر ارائه نكرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ