بوندسلیگا؛ نورنبرگ-دورتموند؛ دورتموند به دنبال تمدید رکورد!
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:36 | نویسنده : Amir

دو تیم بروسیا دورتموند و نورنبرگ در چهارچوب رقابت های بوندسلیگا و در زمین اختصاصی نورنبرگ به مصاف یکدیگر می روند.

 


دورتموندی ها پس از تجربه کردن اولین شکست فصل در مقابل ناپولی، حال به دنبال این هستند که رکورد شکست ناپذیری در بوندسلیگا را ادامه دهند. شاگردان کلوپ چهارشنبه شب در مقابل ناپولی شکست خوردند و حالا به آلمان برگشته اند؛ در حالی که آن ها در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند.

دورتموندی ها 5بازی ابتدایی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته اند که این یک رکورد برای باشگاه به شمار می رود و حال آن ها باید با نورنبرگ سخت کوش به عنوان یک رقیب سرسخت مبارزه کنند. زردپوشان با به ثمر رساندن چهار گل در 16.5 دقیقه در بازی قبلیشان در مقابل هامبورگ، توانستند نتیجه بازی را از 2-2 به 6-2 تغییر دهند و حال آن ها به مصاف تیمی می روند که در رده 16 بوندسلیگا قرار دارند.

دورتموند تیمی است که در 8بازی قبلی اش در مقابل نورنبرگ، 7بار موفق به شکست دادن این تیم شده و آن ها در این فصل بیشتر از هر تیمی در بوندسلیگا در 5بازی اول فصل موفق به گلزنی شده اند؛ میانگین 3گل در هر بازی؛ اوبامیانگ 5 گل و لواندوفسکی نیز 4 گل از این 15 گل را به ثمر رسانده اند.

علیرغم این که وایدنفلر در بازی با ناپولی از زمین بازی اخراج شد اما انتخاب اول کلوپ برای قرار گرفتن در زمین خواهد بود اما در پست دفاع میانی، وضعیت سوبوتیچ و هوملس در هاله ای از ابهام قرار دارد. هوملس به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در بازی با ناپولی مجبور به ترک زمین شد و سوبوتیچ نیز از ناحیه سر مشکل دارد. کاپیتان کهل، ایلکای گوندوغان و لوکاژ پیژک نیز دیگر غایبان مهم دورتموند برای این دیدار هستند.

تیمو گبهارت،مارکوس فولنر و مارکوس مندلر نیز قادر به همراهی نورنبرگی ها نیستند اما محرومیت خاویر پینولا تمام شده و او می تواند تیمش را همراهی کند. دانیل گینچک؛ مهاجم نورنبرگ که قبلا در دورتموند حضور داشته فصل خوبی را آغاز نکرده و خودش این موضوع را می داند اما امیدوار است که بازی با دورتموند برای او مانند یک آغاز باشد.

دو تیم نورنبرگ و بروسیا دورتموند روز شنبه، ساعت 18 با هم دیدار خواهند کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ