توقف بارسلونا مقابل مالاگاي ده نفره
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 8:23 | نویسنده : Amir

 

بارسلونا در ديدار رفت مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي در خانه مقابل مالاگا با تساوي دو بر دو متوقف شد.

 

 

کار اين تيم براي صعود به مرحله بعدي دشوار شده و آنها نتوانستند پيروزي سه بر يک يکشنبه در ليگ مقابل اين حريف سرسخت را تکرار کنند.

هر دو تيم تغييرات گسترده‌اي در ترکيب داشتند و نسبت به بازي لاليگا که يکشنبه برگزار شده بود در مجموع 15 بازيکن در ترکيب دو تيم تغيير کرده بودند. ليونل مسي هم در ابتداي ديدار چهار توپ طلاي خود را به داخل ميدان آورد و به تماشاگران نشان داد.

بارسا بازي را مانند هميشه مسلط آغاز کرد و الکسيس سانچس در ابتداي بازي يک موقعيت بسيار عالي را از دست داد. اما بارسا در دقيقه 26 از حريف عقب افتاد. خوسه پينتو توپ را به تياگو آلکانتارا سپرد و او با سرآسيمگي توپ را از دست داد. مانوئل ايتورا توپ را گرفت و آن را با خونسردي به گل تبديل کرد.

اما برتري مالاگا تنها سه دقيقه دوام داشت. ليونل مسي از سمت راست حرکت کرد و هرچند وليگتون توپش را گرفت، اما مسي توپ را از او پس گرفت و با حرکتي خوب گل تساوي را زد. چند ثانيه بعد از آغاز مجدد بازي بود که کرنر تياگو را کارلس پويول با پشت سر به شکلي بسيار تماشايي به گل برتري تبديل کرد.

سپس الکسيس موقعيت عالي ديگري را از دست داد.

مالاگا در دقيقه 75 ده‌نفره شد. سسک فابرگاس با پاسي فوق‌العاده پدرو را با کارلوس کامني تک به تک کرد، که ناچو مونريال از پشت او را زد و با کارت قرمز مستقيم اخراج شد. هر سه بازيکن تازه‌وارد بودند.

بارسا به حملاتش ادامه داد اما مالاگا با سرسختي دفاع مي‌کرد و سرانجام در دقيقه 89 گل تساوي را هم زد. کاماچو روي ضربه ايستگاهي دودا در محوطه جريمه با اشتباه بازيکنان بارسا صاحب توپ شد و آن را به راحتي وارد دروازه پينتو کرد

به اين ترتيب مالاگا دو گل ارزشمند در نوکمپ به ثمر رساند و اميد دارد که در بازي برگشت با گرفتن نتيجه‌اي قابل قبول بارسلونا را حذف کند.


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ