منچسترسيتي، يونايتد را تحقير کرد
تاريخ : دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, | 7:39 | نویسنده : Amir

در نخستين دوئل همشهريان منچستري در فصل جديد و بدون سرالکس فرگوسن، آبي‌پوشان اين شهر با شکستي سنگين همسايه قرمزپوش خود را بدرقه کردند.

در دومين روز از هفته پنجم ليگ برتر انگليس، عصر امروز 2 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين بازي، 2 تيم شهر منچستر براي اولين بار در فصل جديد فوتبال انگليس به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي را سيتي به شيوه‌اي مقتدرانه و با نتيجه پر گل 4 بر يک به سود خود به پايان برد.

در اين ديدار که نخستين دربي شهر منچستر بدون حضور سرالکس فرگوسن، سرمربي اسطوره شياطين سرخ از 27 سال پيش تاکنون محسوب مي‌شد، ميزبان در نيمه نخست عملکردي به مراتب بهتر از يونايتد داشت و مزد اين برتري را در دقيقه 16 گرفت زماني که سرخيو آگرو، مهاجم آرژانتيني آبي‌پوشان نخستين گل بازي را به نام خود ثبت کرد. در ثانيه‌هاي پاياني اين نيمه و در شرايطي که دو تيم خود را براي رفتن به رختکن آماده مي‌کردند، يحيي توره گلي ديگر را براي من‌سيتي به ثمر رساند تا ميزبان با حاشيه امنيت بيشتري 45 دقيقه نخست را به پايان برساند.

در نيمه دوم بازي، همچون نيمه اول باز هم اين منچسترسيتي بود که بازي بهتري را به نمايش گذاشت. اين تيم که به نقطه ضعف حريف در جناحين خط دفاعي پي برده بود، تنها 2 دقيقه پس از آغاز نيمه دوم، توسط سرخيو آگرو که خود را در اين بازي 2 گله کرد، اختلاف را به 3 گل افزايش داد. 3 دقيقه بيشتر نگذشته بود که در يک ضد حمله برق‌آساي ديگر، بازيکنان سيتي خود را به دروازه يونايتد رساندند و اين بار نوبت سمير نصري، سازنده گل اول بود که مزد بازي خوب خود را با به ثمر رساندن گل چهارم تيمش بگيرد.

پس از اين گل از شدت حملات شاگردان مانوئل پيگريني کاسته شد و اين منچستريونايتد بود که به واسطه تعويض‌هاي هجومي‌اش، بيشتر دست به حمله زد هرچند اين تيم به جز يکي دو صحنه موقعيت خطرناک ديگري نتوانست روي دروازه ميزبان خلق کند. سيتي هم در اين مدت به ضد حملات چشم دوخت و در يکي دو صحنه از جمله شوت ادين ژکو که از دستان داويد دي‌خيا خارج شد، اين فرصت را داشت که پنجمين گل خود را هم به ثمر برساند.

حملات نصفه و نيمه يونايتد ادامه پيدا کرد تا سرانجام در يکي از اين حملات که منجر به يک ضربه ايستگاهي شد، وين روني در دقيقه 86 به زيبايي هر چه تمام‌تر دروازه جو هارت را گشود تا از سنگيني شکست تيمش بکاهد. اين گل اما براي برگشتن يونايتد به بازي خيلي دير بود و به اين ترتيب بازي با نتيجه 4 بر يک به سود سيتي به پايان رسيد تا شياطين سرخ با قبول شکستي تحقير‌آميز خانه همسايه آبي‌پوش را ترک کنند.

در ديگر بازي امشب تاتنهام ميهمان کارديف سيتي بود و با تک گل پائولينيو در دقيقه 90 به برتري يک بر صفر رسيد تا با 12 امتياز و تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم قرار بگيرد.

در جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس در پايان هفته پنجم اين رقابت‌ها، آرسنال با 12 امتياز صدرنشين است و پس از آن تاتنهام با 12 امتياز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار دارد، منچسترسيتي و چلسي هم با 10 امتياز و تفاضل گل متفاوت در رده‌هاي سوم و چهارم ايستاده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ