تیم منتخب هفته چهارم سری آ
تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, | 9:20 | نویسنده : Amir

دیو تیلور از سایت فوتبال ایتالیا به انتخاب بهترین های هفته چهارم سری آ پرداخته است. با هم ترکیب منتخب او را مرور می کنیم:


رینا، دروازه بان اسپانیایی عملکرد فوق العاده ای داشت و مهار پنالتی بالوتلی، اوج هنرنمایی او بود. البته در مورد تنها گل بالوتلی کاری از دستش برنمی آمد. نیکلاس فری 29 ساله تکل های هوشمندانه ای زد و در دفاع و حمله به کیه وو کمک کرد. او پاس گل اول تیم را هم ارسال کرد. بریتوس، دفاع وسط ناپولی گل اول تیمش را به ثمر رساند و از بازیکنان کلیدی ناپلی ها در برابر روسونری بود. او به سرعت با آلبیول هماهنگ شده است!‌ کامپانیارو مدافع جذاب اینتر در تمام تیم های منتخب هفته سری آ جای گرفته و کم کم مشتریان زیادی پیدا کرده است. او در تکل زنی استاد است و در بیشتر موقعیت ها، برنامه حمله تیم را پایه ریزی می کند. بالزارتی در دربی حساس پایتخت اجازه نداد لاتزیو از سمت راست حمله ای ترتیب دهد. او در نهایت با یک ضربه والی زیبا باعث پیروزی رم شد.

ریگونی 27ساله قابلیت های خود را بار دیگر به اثبات رساند و گل زیبایی برای کیه وو به ثمر رساند. ریکی آلوارز یکی از مهره های کلیدی سیستم جدید اینتر است و پشت مهاجمین تلاش بسیاری برای رسیدن به پیروزی داشت. پاس های او به موقع و سالم بود و  در نهایت روی یک ضدحمله به گل رسید. دی آمبروزیو اولین گل تورینو را روی سانتر زیبای چرچی زد و در کانال چپ عالی کار کرد. توتی مثل همیشه ارکستر رم را مدیریت کرد و به بازیکنان فرصت داد توانایی های خود را نشان دهند. او در گل زیبای بالزارتی هم نقش پاسور را ایفا کرد.

میلیتو از دوران مصدومیت طولانی اش بازگشت و بدون فوت وقت، روند گلزنی خود را آغاز کرد. او پاسور گل ششم اینتر در برابر ساسولو بود. توز با حرکات انفجاری خود و سماجتش مشکل بزرگ مدافعان ورونا بود و گل مساوی را هم به ثمر رساند.

رینا (ناپولی)

بالزارتی (رم) بریتوس (ناپولی) کامپانیارو (اینتر) فری (کیه وو)

ریگونی (کیه وو) ریکی (اینتر) توتی (رم) دی آمبروزیو (تورینو)

میلیتو (اینتر) توز (یوونتوس)

ذخیره ها: هیگواین (ناپولی) – چرچی (تورینو) – روسی (فیورنتینا) – بالوتلی (میلان) – گوارین (اینتر) –  مایکون (رم) – باردی (لیوورنو) – پوگبا (یوونتوس) – رافائل (ورونا) – بهرامی (ناپولی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ