رايکارد از نيمکت سعوديها اخراج شد
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 8:49 | نویسنده : Amir

فدراسيون فوتبال عربستان فرانک رايکارد سرمربي تيم ملي بزرگسالان اين کشور را اخراج کرد.

فرانک رايکارد در رقابت هاي جام کشورهاي خليج فارس با عربستان نتايج ضعيفي کسب کرد و نتوانست از مرحله گروهي صعود کند.

نمايش ضعيف سرمربي سابق آبي – اناريها در اين چند سال حضور خود در عربستان باعث شد تا در نهايت صبر سعوديها به سر رسد و اين سرمربي نام آشنا را از کار برکنار کنند.

فدراسيون فوتبال عربستان در نشستي اضطراري که عصر چهارشنيه با رياست احمد عيد رييس اين فدراسيون برگزار کرد تصميم گرفت قرارداد رايکارد را فسخ کند و به همکاري با او پايان دهد.

پايگاه اطلاع رساني عربستان خبر داد: فدراسيون فوتبال به همکاري خود با فرانک رايکارد پايان داد و با رضايت دو طرف قرارداد او را فسخ کرد. همچنين اين فدراسيون سرخيو اسپانيايي را به عنوان جانشين رايکارد تا پايان سال تعيين کرد.

فدراسيون فوتبال عربستان در سال 2011 با قراردادي سه ساله رايکارد را به خدمت گرفت. هر چند فدراسيون فوتبال عربستان رقم قرارداد رايکارد را اعلام نکرد اما رسانه‌هاي اين کشور خبر دادند که رقم قرارداد اين مربي 9 ميليون دلار است. البته در قرارداد او بندي وجود دارد که در آن آمده است چنانچه فدراسيون رايکارد را اخراج کند، بايد 4.8 ميليون دلار غرامت به او پرداخت کند.

هر چند رييس فدراسيون فوتبال عربستان پيش از اين اخراج رايکارد را به علت شرط قانوني قرارداد او بعيد دانست، اما نواف بن فيصل، رييس سازمان جوانان و ورزش عربستان اعلام کرد، حاضر است در صورت اخراج رايکارد تمام هزينه‌هاي او را پرداخت کند. فدراسيون فوتبال عربستان پس از اخراج رايکارد از شاهزاده نواف به خاطر تقبل پرداخت غرامت به رايکارد تشکر کرد.

رايکارد دومين مربي است که به خاطر کسب نتايج ضعيف در جام کشورهاي خليج فارس از کار بر کنار مي شود.پيش از او هم پائولو آتوري سرمربي برزيلي قطراخراج شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ