فجر از بازي در چمن مصنوعي منفعت مي‌برد
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 9:25 | نویسنده : Amir

سرپرست تيم فوتبال صباي قم معتقد است نارضايتي فجري‌ها از بازي در چمن مصنوعي، صوري است. او مي‌گويد فجري‌ها امتيازات زيادي به خاطر زمين ورزشگاه دستغيب گرفته‌اند و از بازي در چمن اين زمين منفعت مي‌برند.

حسين نجاتي در گفتگو با مهر، در خصوص ديدار صبا با فجر سپاسي با بيان مطلب فوق، اظهار داشت: بازي روي چمن مصنوعي تبعات بد زيادي دارد. تمام تيم‌هاي ليگ به جز داماش و فجر روي چمن طبيعي بازي مي‌کنند و به چمن مصنوعي عادت ندارند. متاسفانه ما هم بايد اين هفته در زمين پلاستيکي فجر بازي کنيم.

وي درباره اينکه مربيان و بازيکنان فجر هم از بازي در اين زمين ناراضي هستند، تاکيد کرد: ناراحتي و نارضايتي فجري‌ها صوري است تا افکار عمومي را با خود همراه کنند. آنها نمي‌توانند سر ديگران با اين حرف‌ها کلاه بگذارند! براي مسئولان باشگاه فجر کاري ندارد زمين حافظيه را بگيرند چون من خودم هم بارها شاهد بودم تيم‌هاي برق و فجر خوب پشتيباني مي‌شوند.

نجاتي ادامه داد: فجري‌ها خودشان اصرار دارند روي چمن مصنوعي بازي کنند چون از بازي در اين زمين منفعت مي‌برند و امتيازات زيادي را از اين طريق به دست آورده‌اند. به هر حال ما هم به همين دليل مجبور شديم دو روز روي چمن مصنوعي تمرين کنيم تا براي بازي با فجر آماده باشيم.

سرپرست تيم فوتبال صبا همچنين در خصوص اينکه گفته مي‌شود در کنار گذاشتن محسن بيات بازيکن صبا از صمد مرفاوي حمايت نکرده است، گفت: بحث من مرفاوي يا شخص خاصي نيست. اگر بازيکني مورد و مشکلي دارد، سرمربي بايد با دلايل محکم و مکتوب آنها را اعلام کند نه اينکه به خاطر يک مصاحبه آن بازيکن را معلق کند و باشگاه هم موظف شود تمام حق و حقوق آن بازيکن را بدهد.

وي در پايان تصريح کرد: نمي‌شود باشگاه به يک بازيکن 400، 500 ميليون تومان بدهد و همان بازيکن با تصميم کادر فني بخورد و بخوابد! اينکه بازيکن به خاطر يک کلام مصاحبه از باشگاه اخراج شود کار درستي نيست.

تيم فوتبال صبا روز جمعه در چارچوب هفته بيست و دوم ليگ برتر در شيراز ميهمان فجر سپاسي است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ