دعواي مورينيو و رونالدو در رختکن
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 11:10 | نویسنده : Amir

رسانه هاي اسپانيايي از درگيري شديد لفظي مورينيو با رونالدو پس از بازي با والنسيا خبر دادند.

رئال مادريد در بازي رفت يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا با دو گل از سد والنسيا گذشت تا به صعود از اين مرحله اميدوار باشد.

در اين ديدار کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد فرصت هاي زياد گلزني را يکي پس از ديگري از دست داد و نتوانست دروازه حريف را باز کند.

ژوزه مورينيو که به نظر مي رسيد از کسب اين پيروزي راضي نيست در رختکن از رونالدو به خاطر هدر دادن فرصت هاي بي‌شمار گلزني انتقاد کرد.

سايت (اينتر کونوميا)اسپانيا نوشت: مورينيو در طول بازي از عملکرد بد رونالدو به خشم آمده بود. او در رختکن به شدت از ستاره پرتغالي تيمش انتقاد کرد. رونالدو هم که تاب انتقادات آقاي خاص را نداشت جواب او را داد و کار به در گيري لفظي کشيد که در نهايت با دخالت فلورنتينو پرس رييس باشگاه و ديگر بازيکنان دو طرف کوتاه آمدند.

جوليان آپيلا خبرنگار اسپانيايي که به رختکن رئال نزديک بود اينگونه به توصيف ماجرا پرداخت: صداي درگيري لفظي رونالدو با مورينيو را همه در راهرو شنيدند و حتي به خيابان کاستنيا هم رسيد! به سرعت به فلورنتينو پرس خبر دادند و او هم به رختکن آمد و با ديگر بازيکنان فضاي متشنج رختکن را آرام کردند.

درگيري مورينيو با رونالدو در حالي است که ستاره پرتغالي رئال مادريد چند روز پيش در گفتگو با سايت فيفا از مورينيو به عنوان بهترين سرمربي کنوني جهان ياد کرد.

رئال مادريد در فصل جاري رقابت هاي ليگا نمايش بسيار ضعيفي داشته است و با بارسلونا صدرنشين 18 امتياز اختلاف دارد.مورينيو به علت کسب نتايج ضعيف به شدت فشار را احساس مي کند و در چند بازي صداي اعتراض هواداران را شنيده است. مورينيو 12 سال است که به صورت حرفه اي به مربيگري روي آورده است اما تيم هاي او هيچگاه تا اين اندازه متزلزل نبوده اند.

مورينيو در حالي ستاره هموطنش را مورد انتقاد قرار داد که در ديدار مقابل اوساسونا که رونالدو را در اختيار نداشت، موفق به گلزني به تيم ته جدولي نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ