اخبار کميته انضباطي
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 13:5 | نویسنده : Amir

کميته انضباطي آخرين احکام صادره اش را اعلام کرد.


به گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آخرين احکام صادره اش را درباره شکايات و پرونده هاي موجود را اعلام کرد.

نفت تهران 9 ميليون ريال جريمه شد

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري ، تيم نفت تهران به دليل تاخير در ورود به زمين بازي در نيمه دوم بازي مقابل پرسپوليس جريمه شد. تيم نفت تهران در بازي 19 دي ماه 91 جام حذفي مقابل پرسپوليس در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد زمين شد و به همين دليل به پرداخت 9 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه شش و نه ميليوني براي استقلال و ابومسلم

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري در بازي تيم هاي استقلال و ابومسلم در رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي کشور که روز 20 دي ماه برگزار شد، استقلال در نيمه اول با دو دقيقه تاخير وارد زمين شد و ابومسلم در شروع نيمه دوم با سه دقيقه تاخير به ميدان آمد که به همين دليل استقلال به پرداخت شش ميليون ريال جريمه نقدي و ابومسلم به پرداخت 9 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. همچنين طرفداران استقلال در طول بازي مرتکب تخلفاتي شدند که کميته انضباطي به مسئولان باشگاه بابت اين تخلفات براي يک نوبت تذکر مي دهد. آراي صادره قطعي و لازم الاجرا هستند.

فولاد خوزستان 9 ميليون ريال جريمه شد

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري، تيم فولاد خوزستان در بازي مقابل سايپا از هفته 20 ليگ برتر که 16 دي 91 برگزار مي شد، در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد زمين شد که بر همين اساس اين تيم 9 ميليون ريال جريمه مي شود. راي صادره قطعي و لازم الاجراست.

شهيد منصوري قرچک جريمه شد

بر اساس گزارشات ناظر بازي و ناظر داوري ديدار تيم هاي فوتسال شهيد منصوري قرچک و دبيري تبريز در رقابتهاي ليگ برتر فوتسال در تاريخ 9 دي 91، تماشاگران منتسب به تيم شهيدمنصوري قرچک مرتکب تخلفاتي شدند که بر همين باشگاه شهيد منصوري قرچک 10 ميليون ريال جريمه شد. لازم به ذکر است در صورت تکرار تخلفات هواداران تيم منصوري قرچک در مسابقات آتي، با تنبيهات شديدتري از جمله برگزاري مسابقه در زمين خودي بدون تماشاگر و يا کسر امتياز مواجه خواهد شد. راي صادره قطعي است.

جريمه مديرعامل و سرمربي سنگ آهن بافق

بر اساس گزارش ناظرداوري و ناظر بازي ديدار تيم هاي سنگ آهن بافق و ابومسلم مشهد در تاريخ 15 دي 91 در ليگ دسته اول ،تفکري مديرعامل سنگ آهن بافق و افشين پيرواني سرمربي تيم سنگ آهن بافق تخلفاتي مرتکب شدند که بر همين اساس افشين پيرواني به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي و تفکري مديرعامل سنگ آهن بافق به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.آراي صادره قطعي و لازم الاجرا هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ