سوارز: رسانه‌هاي انگليس در اختيار منچسترند
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 14:20 | نویسنده : Amir

مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول بر اين باور است که رسانه‌هاي انگليس در اختيار منچستريونايتد قرار دارد.

به نقل از ساکرنت، از لوييس سوارز در ماه‌هاي اخير انتقادهاي فراواني شده است. بسياري او را يک بازيکن «شيرجه رو» مي‌دانند که براي گرفتن خطاي پنالتي در محوطه جريمه حريف خودش را به زمين مي‌زند.

سوارز گفت: به عقيده من تمام رسانه‌ها در اختيار منچستريونايتد هستند. آنها تيم قدرتمندي بوده و همه رسانه‌ها همواره به آنها کمک مي‌کنند.

وي در مورد خطاي هند در ديدار با منسفيلد نيز گفت: آن هند اتفاقي بوده و به اندازه‌اي که رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند اهميت نداشته است. نمي‌توانم اين همه انتقادهايي که رسانه‌ها و مردم دارند را بپذيرم. همه مي‌گويند من متقلب هستم و همواره خودم را براي گرفتن پنالتي در محوطه جريمه حريف روي زمين مي‌اندازم. البته تاييد مي‌کنم که در ديدار با استوک سيتي قصد گرفتن پنالتي داشتم. بازي با تساوي يک بر يک پيگيري مي‌شد و ما مي‌خواستيم در آن ديدار به پيروزي برسيم. در اين يک مورد منتقدان درست مي‌گويند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ