کاکا: دوست دارم به ميلان برگردم
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 14:22 | نویسنده : Amir

هافبک برزيلي رئال مادريد از علاقه خود براي بازگشت به سن‌سيرو خبر داد.


کاکا در سال 2009 با رقمي نجومي ميلان را ترک و به رئال مادريد پيوست. او هرگز نتوانست در تيم جديدش توانايي‌هايش را اثبات کند. در اين چند سال اخير همواره شايعه‌هايي درباره پيوستن کاکا به تيم‌هاي اروپايي به گوش رسيده است اما او هر بار سکوت اختيار کرد و حاضر نشد درباره تيم آينده‌اش صحبت کند.

کاکا که پس از ديدار برابر والنسيا، اسپانيا را به مقصد ايتاليا ترک کرد، بالاخره سکوت خود را شکست و از علاقه خود به پيوستن به ميلان خبر داد.

بازيکن برزيلي کهکشاني‌ها در گفت‌وگو با اسکاي اسپورت 24 گفت: در رئال ماريد شرايط براي من و کل تيم خوب نيست. در گفت‌وگويي که با سران باشگاه داشتم تمايل خود را براي به نتيجه رسيدن مذاکرات باشگاه با ميلان ابراز داشتم. اگر دو طرف به توافق برسند، هم براي من و هم براي رئال خوب است. براي بازگشت به ميلان آماده‌ام. در ميلان دوستان بسيار خوب و خاطرات فراموش نشدني دارم. اميدوارم هرچه زودتر به ميلان برگردم.

کاکا شب گذشته در رستوراني در شهر ميلان با روبينيو شام خورد. وي در زير عکسي که از او و روبينيو در صفحه فيسبوکش منتشر شد اين جمله را نوشت: "برادر سياهم دلم برايت تنگ شده بود".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ