برگزاري جلسه کي‌روش با مديران فدراسيون
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 14:24 | نویسنده : Amir

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کي‌روش در جلسه‌اي نظرات خود را بيان کرد و گفت که ليگ برتر هميشه مي‌تواند برگزار شود اما جام جهاني هميشه نيست.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان درباره انتخابات هيئت فوتبال چهارمحال بختياري و جلسه‌اش با کي‌روش عنوان کرد: امروز انتخابات هيات فوتبال استان چهارمحال بختياري در فضايي بسيار خوب برگزار شد و پس از اينکه به مرحله دوم رسيد، سعيد زارع در مرحله دوم با 14 راي براي چهارسال رئيس هيات فوتبال استان چهارمحال بختياري شد. وي 4 سال دبير هيات فوتبال در دوران غلامي، رئيس قبلي هيات فوتبال بود و فردي فوتبالي است که مطمئنا مي تواند براي فوتبال استان مثمر ثمر باشد.

وي ادامه داد: پس از انتخابات از باشگاه دسته سومي نبرد شهرکرد بازديد کردم که تيم بسيار خوبي است و اميدوار است که بتواند با تلاش به ليگ دسته دوم صعود کند. سپس با استاندار ملاقاتي داشتيم که وي هم فردي علاقمند به فوتبال بود و بسيار مشتاق بود که در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي استان چهارمحال بختياري، در سطح ليگ برتر و ليگ يک تيم داشته باشد. استاندار قول همکاري را در همه زمينه‌ها داد و همچنين با توجه به اختلاف سطح استان با دريا، محل مناسبي براي برگزاري اردوهاي داخلي تيم هاي ملي مختلف است و مي‌تواند براي اردوهاي داخلي تيم ملي مکان مناسبي باشد.

کفاشيان درباره جلسه‌اش با کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي يادآور شد: ديشب با کي‌روش جلسه‌اي داشتم و درباره موارد مختلف بحث کرديم و مقرر شد که فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ از تيم ملي حمايت کنند تا برنامه هاي کادر فني به خوبي اجرا شود. کي‌روش هم نظراتش را بيان کرد و گفت که ليگ برتر هميشه مي‌تواند برگزار شود اما جام جهاني هميشه نيست و چهار سال يک بار است. همچنين قرار شد هفته آينده جلسه اي با حضور علي کفاشيان، مهدي محمد نبي و کارلوس کي روش، مهدي تاج و علي کاظمي برگزار شود تا برنامه هاي تيم ملي در آن اجرايي شود و زمينه موفقيت تيم ملي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني فراهم شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ