گوارديولا:بايرن نسخه ديگر بارسلونا خواهد شد
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 11:32 | نویسنده : Amir

سرمربي جديد بايرن مونيخ در نخستين اظهارنظر خود بعد از پيوستن به تيم جديدش گفت که مي خواهد از بارسلونا کپي برداري کند.

پپ گوارديولا پس از يک سال غيبت از مستطيل سبز تصميم به بازگشت گرفت و بايرن مونيخ را به عنوان مقصد بعدي خود انتخاب کرد.

به گزارش ايسنا،سرمربي سابق آبي – اناريها در نخستين واکنش خود پس از بر عهده گرفتن سکان داري باواريايي گفت که مي خواهد در تيم جديدش از سبک بازي بارسلونا کپي‌برداري کند.

گوارديولا در سخناني که روزنامه مارکا اسپانيا منتشر کرد، گفت: سبک بازي بارسلونا بر خلاف آنچه که بعضي معتقدند کاملا ساده است. انديشه بازي بارسلونا بر پايه به گردش در آوردن توپ تا رسيدن به خط دروازه حريف و خلق موقعيت است. اين شيوه اي است که در دوران بازيگري و مربيگري با آن آشنا بودم و سعي در اجراي آن داشتم.

سرمربي سابق آبي- اناريها از بازگشت خود به مستطيل سبز ابراز خوشحالي و اعتراف کرد که دلش براي هيجان فوتبال تنگ شده است: " لحظه بازگشت فرا رسيده بود. دلم براي فوتبال و هيجان آن و آمادگي تيم براي پيروزي تنگ شده بود. وقتي هدايت بارسلونا را بر عهده گرفتم اصلا به کسب جام فکر نمي کردم بلکه فقط در انديشه لذت بردن از فوتبال بودم.با صراحت مي‌گويم تقريبا 87 درصد از اعضاي خانواده ام مخالف پيوستنم به بارسلونا بودند."

گوارديولا که لقب فيلسوف را يدک مي کشد اعتراف کرد که با وجود چند پيشنهاد خوب ترجيح داد بايرن مونيخ را انتخاب کند: " اگر چه چند پيشنهاد خوب داشتم اما ترجيح دادم که به بايرن مونيخ بيايم چرا که احساس مي کنم شرايط کار در اينجا مهيا است و مي توانم به آنچه که مي خواهم برسم. فشار کاري در بايرن مرا نگران نمي کند. مي خواهم موفقيت هاي خود در بارسلونا را در بايرن هم تکرار کنم. مطمئنا از صفر شروع کردن سخت است اما من آماده ام. بايرن مونيخ نسخه ديگر بارسلونا خواهد شد و اين چيزي است که به دنبال آن هستم."

گوارديولا فصل گذشته پس از چهار سال حضور در بارسلونا و کسب 14 جام از اين تيم خداحافظي کرد و سرانجام پس از کش و قوس هاي زياد بايرن مونيخ را به عنوان تيم بعدي خود انتخاب کرد. باشگاه بايرن مونيخ رقم انتقال گوارديولا را اعلام نکرد اما روزنامه اسپورت کاتالونيا فاش کرد که رقم اين انتقال 17 ميليون يورو است. در صورتي که اين رقم درست باشد گوارديولا گرانترين مربي حال حاضر جهان مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ