حضورکاسيميروروي نيمکت مقابل تراکتورسازي
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 11:34 | نویسنده : Amir

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته به ايران بازگشت.

آلفردو کاسيميرو پس از شکست سنگين 4 بر يک برابر نفت تهران براي عمل جراحي به پرتغال سفر کرد و عصر روز پنجشنبه براي ديدار با تراکتورسازي به آبادان بازگشت تا در اين ديدار روي نيمکت بنشيند.

به گزارش فارس،عبدالحسن بنادري عضو هيئت مديره باشگاه صنعت نفت در اين باره گفت: کاسيميرو عصر روز گذشته به آبادان رسيد و امروز روي نيمکت صنعت نفت خواهد نشست. کاسيميرو در اين مدت از طريق مربيان با مسائل تيم در ارتباط بوده است.

وي در مورد اينکه آيا در هفته گذشته مسئولان باشگاه جلسه‌اي درباره عملکرد کاسيميرو برگزار کردند يا خير تصريح کرد: جلسه خوبي برگزار شد و عملکرد تيم مورد بررسي قرار گرفت و تصميم گرفته شد تا به کاسيميرو دلداري داده شود تا به کار خود با قدرت ادامه دهد.

وي درباره اينکه آيا به کاسيميرو اولتيماتومي داده شده؛ يادآور شد: قبل از بازي در اين موارد صحبت نمي‌کنيم ما به او اميدواري داديم تا به کار خود ادامه دهد. نقاط ضعف تيم را خواهيم پوشاند تا در ادامه نتايج خوبي بگيريم.

 تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در پايان هفته بيست‌ويکم ليگ برتر با 14 امتياز در رده هجدهم قرار دارد. اين تيم عصر امروز از ساعت 15:30 به مصاف تراکتورسازي مي‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ