والدس قراردادش را تمديد نکرد
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 11:37 | نویسنده : Amir

سنگربان بارسلونا تاکيد کرد که نمي خواهد قراردادش را تمديد کند. او دوست دارد بازي در ليگ پائين تري را تجربه کند.

بدون شک بارسلونا در اين چند سال اخير بهترين تيم باشگاهي در فوتبال جهان بوده است، با اين حال ويکتور والدس هرگز نتوانسته است به عنوان يک دروازبان مطمئن از چارچوب دروازه آبي-اناريها محافظت کند.

به گزارش ايسنا،رسانه هاي اسپانيايي خبر دادند که والدس تصميم نهايي خود را گرفته است و نمي خواهد قرارداد خود را با آبي اناريها تمديد کند.

قرارداد والدس با بارسلونا در 30 ژوئن 2014 به پايان مي رسد. مدير برنامه هاي والدس اعلام کرد که او قراردادش را با آبي- اناريها تمديد نخواهد کرد و مي خواهد در تيم ديگري به بازي ادامه دهد.

والدس 31 ساله چند روز پيش گفت: هنوز نمي دانم که آيا قراردادم را تمديد مي کنم يا نه. دوست دارم با فرهنگ هاي ديگري هم آشنا شوم. در بارسلونا فشار عصبي زيادي را تحمل مي کنم. قرار گرفتن در چاچوب دروازه بهترين تيم دنيا اصلا آسان نيست. مي خواهم در ليگي پائين تر به بازي ادامه دهم.

در نشستي طولاني که ديروز (پنج شنبه) مدير برنامه هاي والدس با سران باشگاه بارسلونا داشت به آنها خبر داد که والدس قصد تمديد قرارداد خود را ندارد بدون آنکه سخني از مسايل مالي به ميان آورد.

والدس در دوران لوئيس فان خال براي نخستين بار در چارچوب دروازه آبي – اناريها قرار گرفت و از آن زمان تاکنون دراين تيم حضور دارد. اين سنگربان ملي پوش اگر چه در بعضي از بازيها اشتباهات فاحشي از خود نشان داده است اما در مقابل در بعضي از بازيها هم يک تنه تيمش را نجات داده است، همين نوسان او باعث شده است که هيچگاه از او به عنوان يک دروازبان شش دانگ و مطمئن سخن به ميان نيايد.

والدس با بارسلونا سه بارقهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، پنج بار قهرماني در ليگا، سه بار قهرماني در جام حذفي و سه بار قهرماني در جام جهاني باشگاه ها را به دست آورده است. او با تيم ملي فوتبال اسپانيا هم قهرماني در جام جهاني 2010 و يورو 2012 را تجربه کرد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ