ونگر: از رفتن گواردیولا به بایرن شگفت‌زده شدم
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 14:28 | نویسنده : Amir

Arsene Wenger,Arsenal

آرسن ونگر، مربی آرسنال گفته رفتن پپ گواردیولا به بایرن مونیخ او را متعجب کرد. گواردیولا در تابستان هدایت بایرن را در دست خواهد گرفت. ونگر می‌گوید: «او چند بار با من تماس گرفت و به من گفت می‌خواهد به انگلیس بیاید. کمی شگفت‌زده شده‌ام که او آلمان را برگزید.

اما راستش را بگویم، بایرن مونیخ باشگاه جذابی است. آلمان لیگ جذابی دارد که به‌خوبی مدیریت می‌شود.

تصمیم او قابل دفاع است. فوتبال فردا بی‌تردید متعلق به آلمان خواهد بود و در این کشور بازی خواهد شد.»

گواردیولا به‌شدت مورد توجه چلسی بود و رومن آبراموویچ هم رافا بنیتس را به عنوان مربی موقت به تیمش برده بود.

ونگر می‌گوید با بنیتس هم‌دردی می‌کند: «من برای تمام مربیان احساس هم‌دردی می‌کنم تا روزی که مقابل آنها بازی کنم! آن روز هم‌دردی از بین می‌رود ولی بعد از بازی حسش برمی‌گردد. البته نه بلافاصله پس از دیدار، گاهی مدتی بعدتر. ما همه همین جایگاه را داریم. شغل ما شکننده است و اعتماد به نفس داشتن بسیار مهم است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ