حاشيه ديدار راه‌آهن و آلومينيوم
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 18:0 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم خطاب به ناظر بازي گفت: خيالت راحت شد که گل را دريافت کرديم.


به گزارش فارس، ديدار تيم‌هاي راه‌آهن و آلومينيوم هرمزگان از سري رقابت‌هاي هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 در ورزشگاه اکباتان‌ آغاز شد که اين ديدار با حواشي زير روبرو بود:

* قبل از آغاز بازي علي دايي با دسته ‌گلي به سمت نيمکت آلومينيوم رفت و به اکبر ميثاقيان خوش و بش کرد.

* ميلاد ميداودي در حالي که در نيمه اول به روي زمين افتاده بود برخي بازيکنان راه‌آهن باور کردند که توپ را به بيرون بزنند اما شاگردان علي دايي به کار خود ادامه دادند.

* از اين ديدار حدود 100 تماشاگر استقبال کردند که حدود 20 تماشاگر هوادار آلومينيوم بودند. برخي هواداران راه‌آهن بازيکنان تيم‌هاي پايه اين باشگاه بودند.

* هواداران راه‌آهن فرشيد کريمي دروازه‌بان اين تيم را با لقب‌هاي کاسياس و ديويد سيمن تشويق کردند.

* ايمون زايد بازيکن تازه‌وارد آلومينيوم به علت اينکه کارت بازي‌اش دير صادر شده بود اين هفته از جايگاه ويژه بازي را تماشا کرد. زايد نيمه اول در جايگاه ويژه بود.

* در صحنه‌اي يکي از بازيکنان آلومينيوم قصد فرار به سمت دروازه راه‌آهن را داشت متوقف شد که اکثر ميثاقيان سرمربي آلومينيوم معتقد بود داور بايد بازيکن راه‌آهن را با کارت قرمز جريمه کند. ميثاقيان به شدت نسبت به ناظر داوري معترض بود و هنگامي که او داشت با ناظر داوري صحبت مي‌کرد علي دايي اعلام کرد که اتفاقي نيفتاده است.

* تماشاگران راه‌آهن لقب علي پروين را بار ديگر بر دايي دادند و او را با سلطان علي دايي تشويق کردند.

* علي دايي در صحنه‌هايي که بازيکنانش موقعيت‌ها را از دست مي‌دادند به شدت نسبت به آنها اعترض کرد. در دقايق پاياني بازي هم در حالي که راه‌آهن 3 بر صفر از حريف خود پيش بود زماني که جهانگير عسگري بازيکنان راه‌آهن موقعيت گل را از دست داد علي دايي به شدت به او اعتراض مي‌کرد و اعلام مي‌کرد چرا پاس نمي‌دهي.

* تماشاگران راه‌آهن به ميثاقيان لقب ضدفوتبال دادند در حالي که هواداران آلومينيوم او را با لقب اکبر امپراطور تشويق کردند.

* در نيمه دوم در حالي که بازي بدون گل در جريان بود وحيد عسگري بازيکن آلومينيوم در برخوردي از ناحيه صورت دچار مصدوميت و خروجي شد. به همين دليل او را به بيرون زمين انتقال دادند. زماني که او قصد ورود به بازي را داشت با مخالفت ناظر بازي روبرو شد و ناظر بازي معتقد بود که هنوز خروجي او قطع نشده است.

*وحيد عسگري بارها اصرار کرد که وارد زمين شود و نگذارد تيمش 10 نفره بازي کند اما داور چهارم با ورود او مخالفت کرد. اين در حالي بود که ميثاقيان نيز اصرار مي‌کرد وارد بازي شود. در همين هنگام راه‌آهن گل اول بازي را به ثمر رساند که اکبر ميثاقيان به ناظر بازي رو کرد و گفت: آقاي شهبازي راحت شدي که گل خورديم.

* عباسفرد بازيکن مصدوم راه‌آهن در جريان بازي در بين سکو راه مي‌رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ