درخشان: داور مي‌توانست آن پنالتي را نگيرد
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 18:6 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: داور مي‌توانست آن پنالتي را نگيرد.

حميد درخشان پس از شکست يک بر صفر برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: فکر مي‌کنم تيم ما مستحق اين باخت نبود و ما خيلي خوب بازي کرديم و اگر از موقعيت‌هاي استفاده مي‌کرديم برنده مي‌شديم. هيچ فرصتي به حريف نداديم و اگر موقعيت ديگري به جز آن صحنه داشتند به من بگوييد. نمي‌خواهم وارد مسايل داوري شوم ولي آن پنالتي را گرفتند و در ضمن داور ملاحظه يک سري مسايل را کرد که خوب نبود. داور مي‌توانست به بازيکنان پرسپوليس هم به اندازه بازيکنان ما اخطار بدهد.

وي ادامه داد: آن صحنه پنالتي نبود و رضايي در آن صحنه توپ نداشت ولي بايد به نظر داور احترام گذاشت و اگر حرفي زدم به اين خاطر بود که مي‌توانست آن پنالتي را نگيرد.

درخشان در مورد دربي گفت: هر تيمي که تجربه بيشتري داشته باشد مي‌تواند برنده دربي شود.

سرمربي داماش در مورد فحاشي در ورزشگاه‌ها‌، گفت: بايد اين فرهنگ را از داخل تماشاگران بيرون کنيم و کمک کنيم چنين اتفاق‌هايي رخ ندهد . همانطور که از تماشاگران گهر تعريف مي‌کنيم اميدوارم تماشاگران دو تيم استقلال و پرسپوليس تيم خودشان را تشويق کنند. دليل ندارد تماشاگران به بازيکنان و افرادي که حاشيه فوتبال هستند توهين کنند. عده‌اي که خصومت شخصي دارند اين تنش را به وجود مي‌آورند. چرا تماشاگران بايد در حريم مديران دخالت کنند. نبايد به کسي توهين شود. اگر به مديرعاملي توهين شود اصلا خوب نيست و اينکه تماشاگران سراغ کساني بروند که خارج از چارچوب هستند درست نيست و انشالله اين مسئله تکرار نشود.

وي در مورد حضور نيکبخت واحدي گفت: او بازيکن با کيفيتي است اما بازيکن زماني مي‌تواند همه توانا‌يي‌اش را به رخ بکشد که از نظر فيزيکي در شرايط ايده‌آل باشد. او بازيکن با کيفيتي است و بايد تمرينات بدني بيشتري داشته باشد.

درخشان در مورد روند پرسپوليس گفت: پرسپوليس تيم بزرگي است و مهره‌هاي خوبي دارد. براي ما در جام حذفي بهتر است حريف ذوب آهن شود. در جام حذفي هر تيمي باهوش باشد برنده است. بازي با هر دو تيم پرسپوليس و ذوب آهن سخت است و بازي با پرسپوليس سخت‌تر است. اميدوارم اشتباهاتي که در گلزني داشتيم در آينده تکرار نکنيم.

وي تصريح کرد: علي کريمي يکي از بازيکنان با کيفيت پرسپوليس است و آنها را مي‌شناختم و راهکار‌هاي اين تيم را مي‌شناختم در اين بازي فقط يکي دو بار توپ روي دروازه ما آمد و مي‌توانستيم به گل هم برسيم اگر در طول بازي از بازيکنان پرسپوليس غفلت مي‌کرديم بازنده مي‌شديم. همانطور که گفتم پرسپوليس اگر مقابل ما در جام حذفي بازي کند براي ما سخت‌تر خواهد بود. جام حذفي خيلي سخت است. در 120 دقيقه مشخص مي‌شود و اگر در روال عادي بود مي‌توانستم پيش بيني کنم که چطور يک تيم برنده شود اما اکنون نمي‌شود اين کار را کرد.

سرمربي داماش در مورد اينکه قهرمان جام حذفي تهراني است يا شهرستاني گفت: پرسپوليس و اسقلال شانس بيشتري دارند و ممکن است در جام حذفي اتفاقي بيفتد که نتايج ديگري رقم بخورد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ