افنبرگ يکي از گزينه هاي همکاري با گوارديولا
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 19:26 | نویسنده : Amir

نام اشتفان افنبرگ کاپيتان اسبق بايرن مونيخ پس از قطعي شدن حضور پپ گوارديولا به عنوان سرمربي فصل آتي باشگاه بايرن مونيخ به عنوان يکي از گزينه هاي همکاري با اين مربي اسپانيايي مطرح شده است.

افنبرگ در مورد شايعات اخير در اين مورد به اسکاي گفت:" اين باعث افتخار من خواهد بود که با باشگاه بايرن همکاري کنم من مي دانم که آن ها کادر بسيار بزرگي بر روي نميکت خواهند داشت اما اينکه چگونه نام من مطرح شده است نمي توانم توضيح مناسبي بدهم البته من با ماتياس سامر ارتباط بسيار نزديکي دارم."

پس از انتخاب گوراديولا گمانه زني هاي بسياري در مورد دستياران وي صورت گرفت از لوئيس انريکه و رائول گزينه هاي اسپانيايي گرفته تا اشتفان افنبرگ يکي از اسطوره هاي باشگاه مونيخي مطمئنا اين گمانه زني ها نمي تواند تصميم قطعي دو طرف را براي اين پست مشخص کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ