واکنش شيريني به مصاحبه قلعه‌نويي
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 21:28 | نویسنده : Amir

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مگر گل‌محمدي درباره فتح‌الله‌زاده مصاحبه مي‌کند که آقاي قلعه‌نويي درباره رويانيان صحبت کرده؟

 سعيد شيريني پس از پيروزي يک بر صفر مقابل داماش در جمع خبرنگاران درباره تنش به وجود آمده با امير قلعه‌نويي اظهار داشت: من حرف بدي نزدم اما در شرايطي که کمي حرف و حديث در مورد پرسپوليس شده بود برخي‌ اظهار‌نظرهايي کردند و من هم نظرم را گفتم.

وي افزود: مگر آقاي گل‌محمدي درباره فتح‌الله‌ زاده در هر شرايطي مصاحبه مي‌کند که آقاي قلعه‌نويي درباره رويانيان صحبت کرد؟ حرف من فقط همين بود و اگر درباره اين سوال من جوابي داريد در خدمت شما هستم.

شيريني در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به شرايط پرسپوليس و صعود ما به رده هشتم جدول بسيار اميدوارم که در دربي نيز انشاءالله دست پر زمين ورزشگاه آزادي را ترک کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ