عابديني اجازه نداد مالکيت به ايثارگران برسد
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 12:25 | نویسنده : Amir

مدير روابط عمومي باشگاه گهر دورود گفت: عابديني با شرايطي که در جلسه به وجود آورد، اجازه نداد مالکيت به ايثارگران برسد.


علي قرايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد شرايط تيم گهر دورود گفت: وضعيت مدير عاملي گهر دورود هنوز مشخص نشده است. آقاي هدايتي با توجه به اينکه ملوان بازي دارد امروز در انزلي است و فردا قرار است در جلسه‌اي اين مسئله مشخص شود. هدايتي گهر را رها نکرده بود و در مقطعي قرار بود ايثارگران بيايند کمک کنند تا تيم به آن ها هبه شود اما اين اتفاق نيفتاد.

وي افزود: با بازگشت مجدد آقاي هدايتي در جلسه‌اي که انجام شد قرار بود ايثارگران با دريافت مبلغي پول مديريت باشگاه را بر عهده بگيرند. متاسفانه با شرايطي که عابديني در جلسه ايجاد کرد، اجازه نداد اين اتفاق بيفتد و جمعيت ايثارگران سرخورده شدند. آقايان شرايط را مي خواستند به نفع خودشان بهره برداري کنند. هم اکنون کار در دستان خود آقاي هدايتي است و ايشان خودشان نظارت مستقيم بر مسائل دارند و اگر لازم باشد مدير عامل جديد تيم را معرفي خواهند کرد.

مدير روابط عمومي و رسانه‌اي باشگاه گهر دورود در مورد ديدار مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: روز گذشته بازي خوبي انجام داديم اما در نهايت نتيجه را واگذار کرديم. تماشاگران ما به خوبي تيم را حمايت مي‌کنند اما طبيعي است که در فوتبال بعضي اوقات تيم نتيجه نمي‌گيرد و اين اتفاقات طبيعي است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ