سفر گالياني به مادريد براي برگرداندن کاکا
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 12:26 | نویسنده : Amir

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از سفر آدريانو گالياني به مادريد براي انتقال کاکا به ميلان نوشت.

به گزارش ايسنا، باشگاه ميلان روز گذشته با تاييد خبر مذاکره براي به خدمت گرفتن دوباره کاکا، هافبک نيمکت‌نشين رئال‌مادريد اعلام کرد، در صورتي که گفتگوها بر سر کاکا به خوبي پيش رود، اين هافبک برزيلي در زمستان جاري براي ميلان به ميدان مي‌رود.

گالياني همچنين با رد ديگر گزينه‌هاي ميلان در بازار نقل‌وانتقالات گفت: "ميلان غير از ريکاردو کاکا گزينه ديگري براي انتقال در زمستان نداشته و خبرهاي مربوط به انتقال ماريو بالوتلي به اين تيم صحت ندارد."

روزنامه‌ گاتزتا دلو اسپورت نوشت، آدريانو گالياني، نايب رييس باشگاه ميلان سه‌شنبه همين هفته براي ديدار با فلورنتينو پرس و گفت‌وگو بر سر جابه‌جايي‌ کاکا به مادريد سفر خواهد کرد. اين روزنامه همچنين گزارش داد گالياني روز گذشته با فلورنتينو پرس براي امضا قرارداد دو ساله با کاکا به صورت تلفني به مذاکره پرداخته است.

در سوي مقابل فلورنتينو پرس با رد نکردن امکان انتقال کاکا گفت: کاکا حاضر شده است، قرارداد 10 ميليون يورويي خود را به 7.5 ميليون يورو کاهش دهد، اما ميلان حاضر نيست بيش از پنج ميليون يورو براي خريد اين بازيکن به رئال بپردازد. به همين خاطر مذاکرات براي وضعيت کاکا با ميلان ادامه خواهد داشت.

کاکاي برزيلي در سال 2009 از ميلان راهي رئال مادريد شد اما نتوانست در اين تيم مادريدي درخشش خود در ميلان را تکرار کند و اغلب نيمکت‌نشين بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ