حمايت فرگوسن از فلچر
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 12:32 | نویسنده : Amir

سرمربي شياطين‌سرخ با وجود آسيب‌هاي پياپي فلچر اصرار دارد که اين بازيکن آينده درخشاني را در اولدترافورد داراست.


دارن فلچر، هافبک اسکاتلندي منچستريونايتد که بيشتر فصل گذشته را به خاطر بيماري از دست داد، بار ديگر زير تيغ جراحان قرار گرفت و تا پايان فصل نمي‌تواند در ترکيب تيمش به ميدان برود. مصدوميت‌هاي پياپي اين هافبک اسکاتلندي باعث شده است تا بسياري از پايان يافتن دوران او با شياطين‌سرخ خبر دهند اما سر آلکس فرگوسن نظر ديگري دارد و به آينده فلچر در تيمش اميدوار است.

به گزارش ايسنا،فرگوسن گفت: فلچر بايد سبک بازي خود را تغيير دهد. او در سه، چهار سال اخير از روزهاي اوج خود به دور بوده است. فلچر در جلوي هافبک‌ها نمايش بهتري دارد. شايد او را در بازگشت به ميادين در اين پست به بازي بگيريم. اميدوارم هر چه زودتر او را پا به توپ ببينيم. مي‌دانستم که بار ديگر جراحي مي‌شود. فلچر در هفته‌هاي اخير تمام تلاش خود را به کار برد تا به بهبودي برسد اما مصدوميت بار ديگر دامنگير او شد. پيش‌بيني مي‌کنيم که تا ماه ژوئيه برگردد. مصدوميت فلچر ضربه سنگيني به ما زد. او شخصيت خوبي دارد و پسر با هوشي است و بدون شک براي بازگشت به ميادين تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

فرگوسن که به نظر مي‌رسيد، از بخشيده شدن کارت قرمز ونسان کمپاني، کاپيتان منچسترسيتي در ديدار برابر آرسنال ناراحت بود، عنوان کرد: اين اقدام اتحاديه فوتبال باعث مي‌شود که از اين پس شاهد سيل فرجام‌خواهي تيم‌ها باشيم. به نظر نمي‌رسد که اين تصميم مناسبي باشد.

شاگردان فرگوسن در هفته‌ بيست‌وسوم ليگ برتر يکشنبه شب در وايت‌هارت‌لين به مصاف تاتنهام مي‌روند. در حساس‌ترين بازي اين هفته‌ هم يکشنبه چلسي در استمفوردبريج از آرسنال پذيرايي مي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ