ویلانووا: نگران رفتن بازیکنان بارسا به بایرن نیستم
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 15:47 | نویسنده : Amir

Tito vilanova and Pep Guardiola in New York streets

گواردیولا چند روز قبل با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست و این اتفاق موجب شد تا شایعاتی در مورد احتمال پیوستن تعدادی از بازیکنان بارسا به باشگاه باواریایی منتشر شود.

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، اعلام کرد که نگران شایعات اخیر در مورد تمایل بازیکنان این تیم برای جدایی و پیوستن به مربی سابق شان، پپ گواردیولا، در بارسا نیست.

گواردیولا چند روز قبل با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست و این اتفاق موجب شد تا شایعاتی در مورد احتمال پیوستن تعدادی از بازیکنان بارسا به باشگاه باواریایی منتشر شود.

اما ویلانووا تاکید کرد که اهمیتی به این شایعات نمی دهد و در عین حال، به خدمت گرفتن گواردیولا را اتفاقی بزرگ برای باشگاه بایرن دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:"  نگران نیستم که بعضی از بازیکنان بخواهند به بایرن بروند. اصلا نگران نیستم زیرا بازیکنان ما قرارداد دارند.

این خبر بسیار خوبی برای بوندس لیگاست. بایرن یکی از بزرگترین تیم هایی است که پپ می توانست به آنها بپیوندد. او می تواند کمک زیادی به فوتبال آلمان بکند. بهترین مربی دنیا باید مربیگری کند و این اتفاق فصل آینده رخ خواهد داد.

پپ متدی در مربیگری دارد. مانند همه مربیان دیگر که در بارسا رشد کرده اند. ضرورتا لازم نیست او این متد را کنار بگذارد.

فکر نمی کنم کسی انتظار داشته باشد بایرن مانند بارسا بازی کند. جنبه های مشابهی بین دو تیم وجود دارد اما آنها نباید به همان سبک بازی کنند.

بارسا همیشه از بازیکنان جوانش استفاده می کند. من چیزی در مورد سیستم جوانان بایرن نمی دانم و نمی دانم که پپ می تواند از آن استفاده کند یا نه.

آنچه من می دانم که او برای کارش متدی دارد. این ضرورتا به معنای انتقال سیستم بارسا به بایرن نیست. من مطمئنم که او جنبه هایی وجود دارد که او می تواند به بایرنی ها عرضه کند. بایرن بدون اینکه بازیکنانی شبیه به بارسا داشته باشد، چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است."

تیتو همچنین اعلام کرد که داوید ویا به بازی امشب تیمش مقابل رئال سوسیه داد نخواهد رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ