تساوي ملوان و استقلال در نيمه نخست
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 16:34 | نویسنده : Amir

نيمه نخست ديدار تيم‌هاي ملوان و استقلال با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.


نيمه نخست ديدار تيم‌هاي ملوان و استقلال در چارچوب هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا،اين بازي در حالي در زمين ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي‌شد که وضعيت چمن اين ورزشگاه نسبت به بازي‌هايي که در سال‌هاي گذشته در فصل زمستان برگزار مي‌شد، خيلي بهتر بود.

بازي با برتري نسبي ملواني‌ها آغاز شد، به گونه‌اي که در همان دقايق اوليه بازي سپيدپوشان ملوان چندين بار به سمت دروازه استقلال يورش بردند و در بهترين موقعيت 20 دقيقه اول بازي، مهرداد اولادي شوت محکمي را از پشت محوطه جريمه به سمت دروازه تيم مهمان زد که پس از برخورد با مدافع استقلال تغيير جهت داد اما مهدي رحمتي با واکنش زيبا و به موقع خود مانع باز شدن دروازه‌ تيمش شد.

کادر فني استقلال در دقيقه 33 دست به يک تعويض اجباري زد. در اين لحظه مجتبي جباري به جاي فرزاد حاتمي به بازي آمد. به نظر مي‌رسد که دليل اين تعويض مصدوميت جزئي حاتمي بوده است؛ هرچند اين بازيکن وقتي شماره خود را روي تابلوي تعويض ديد متعجب شد!

پس از ورود جباري به بازي، رحمتي بازوبند کاپيتاني را به اشجاري سپرد تا آن را به جباري برساند.

آرش برهاني در دقيقه 35 در موقعيت بسيار خوبي قرار گرفت اما با عجله‌اي که در کارش به خرج داد فرصت گل‌زني را از تيمش گرفت. در اين صحنه، برهاني پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و در حالي که مي‌توانست به سمت دروازه شوت بزند، سعي کرد که توپ را به صورت عرضي به هم‌تيمي‌اش بسپارد اما در اين کار موفق نبود تا مدافع ملوان توپ را به کلي دور کند.

10 دقيقه پاياني نيمه نخست بسيار کم‌برخورد سپري شد تا دو تيم در پايان نيمه نخست با تساوي بدون گل به رختکن بروند.

دقيقه 44، مهاجم ملوان در راه رسيدن به دروازه استقلال در داخل محوطه جريمه سرنگون شد ولي داور اعتقادي به پنالتي نداشت. پژمان نوري توپ برگشتي از اين اتفاق را به سمت دروازه رحمتي شوت زد اما توپش از کنار دروازه به بيرون رفت. استقلالي‌ها در اين صحنه به شدت به داور اعتراض کردند چون معتقد بودند که وي بايد به مهاجم ملوان به دليل تمارض کارت زرد مي‌داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ