گزارش تمرين امروز تيم صنعت نفت آبادان
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:49 | نویسنده : Amir

آخرين تمرين تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز در حالي برگزار شد که علي فيروزي، سرمربي جديد اين تيم به بازيکنان معرفي شد.


آخرين جلسه تمريني تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با حاشيه‌هايي همراه بود.

* قبل از آغاز تمرين علي فيروزي سرمربي جديد تيم فوتبال صنعت نفت که جايگزين آلفردو کاسيميرو شد به رختکن رفته و توسط خليل صالحي، مديرعامل موسسه فرهنگي - ورزشي نفت آبادان به بازيکنان معرفي شد. صالحي در جلسه معارفه ضمن ارائه سوابق مربيگري فيروزي، پيشينه همکاري‌اش با اين مربي در سال‌هاي جنگ تحميلي و در شهر شيراز را بازگو کرد.

* پس از صحبت‌هاي صالحي نوبت به سرمربي جديد تيم فوتبال صنعت نفت رسيد تا دقايقي را بازيکنان خود صحبت کند.

* از نکات بارز اين جلسه تمريني حضور تعداد زيادي از هواداران تيم فوتبال صنعت‌نفت بود که بلافاصله بعد از ورود علي فيروزي به محوطه چمن ورزشگاه به تشويق وي پرداختند.

* هواداران تيم فوتبال صنعت نفت آبادان که با دسته‌هاي گل به زمين پيروز، محل تمرين زردپوشان و استقبال علي فيروزي آمده بودند، براي دقايقي سرمربي جديد تيمشان را تشويق کردند.

* در اين جلسه تمريني بسياري از پيشکسوتان فوتبال آبادان نيز حضور داشته و انتصاب علي فيروزي را به عنوان سرمربي جديد مجموعه تبريک گفتند.

* بعد از انجام معارفه بازيکناني که در روز بازي با تراکتورسازي تبريز به ميدان رفته بودند، براي دقايقي کنار زمين به دويدن پرداختند.

* بازيکنان ذخيره صنعت نفت در روز مسابقه برابر سرخپوشان تبريز نيز در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم اميد صنعت نفت رفته که اين بازي دوستانه در نهايت با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

دو بازيکن بلژيکي و يک مهاجم اهل جزاير کارائيب در ترکيب تيم صنعت نفت آبادان در برابر تيم اميد به ميدان رفته تا در صورت صلاحديد سرمربي زردپوشان جذب شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ