نيمار: بازي زير نظر گوارديولا آرزوي من است
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:50 | نویسنده : Amir

ستاره فوتبال برزيل گفت آرزو دارد روزي در تيمي که پپ گوارديولا، سرمربي جديد بايرن مونيخ هدايت آن را بر عهده دارد توپ بزند.


 گفته مي شد که قرار است نيمار به بارسلونا، تيمي که گوارديولا پيش از اين مربيگري آن را بر عهده داشت بپيوندد، اما بنا بر اعلام رسانه هاي برزيل، اين بازيکن جوان روز جمعه تاکيد کرد مي خواهد تا پايان قراردادش يعني بعد از جام جهاني دو هزار و چهارده در سانتوس بماند.

نيمار ديروز در مراسمي نزديک سائوپولو گفت : « گوارديولا مربي بزرگي است . او يکي از بهترين ها در جهان است. من آرزو دارم با او کار کنم، اما دوست دارم با ديگر مربيان بزرگ نيز کار کنم. در عين حال بايد بار ديگر اعلام کنم که مي خواهم در سانتوس بمانم.من از بازي در اين تيم راضي و خوشحالم.»

به گزارش خبرگزاري شين هوا از سائوپائولو، بايرن روز چهارشنبه اعلام کرد گوارديولا هدايت اين تيم را بر عهده خواهد گرفت. قرارداد يوپ هاينکس، مربي شصت و هفت ساله بايرن تابستان امسال پايان مي يابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ