ارواح جنگل سیاه
تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 11:57 | نویسنده : Amir

«ارواح جنگل سیاه » به عنوان یکی از قوی ترین و غیر قابل توضیح ترین داستان های تسخیر ارواح به ثبت رسیده است . وقتی( استیولی) و همسرش (بت)خانه چوبی بزرگی در جنگل سیاه در کلرادوی شمالی در سال 1991 پیدا کردند بلا فاصله آن را پسندیده و اجاره کردند و یک سال بعد آن را خریدند. چند هفته پس از امضاء قرار دادفروش اتفاق عجیبی در خانه برایشان روی داد . لامپ ها و وسایل برقی خانه بی ذلیل خاموش و روشن می شدند و گاهی صداهایی می شنیدند گویی افرادی روی بام می دوند!شب ها به وضوح صدای نواختن ارکستر و به هم خوردن زنجیر به گوش می رسید پسر هایشان می گفتند سایه ها و نور هایی در اتاق هایشان می دیدند.

دوربین مدار بسته
مدتی بعد همه اعضای خانواده مبتلا به سوزش چشم و گلو شدندچون پیوسته بو های شیمیایی عجیبی استشمام می کردند که نمی دانستند منشاء آن ها کجاست . (استیولی)اول فکر کرد کسی قصد دارد آن ها را بترساند و وادار کند خانه جدید را ترک کنند. به همین خاطر تصمیم گرفت توطئه را به هر صورت ممکن خنثی بسازد.
او بلافاصله یک سیستم امنیتی ویدیویی مدار بستهدر خانه کار گذاشت که به حرکت حساس بود و از آن فیلم و عکس می گرفت. ولی در زمان هایی که هیچ کس آن اطراف پیدا نبود سیستم امنیتی بی دلیل آژیر می کشید.

جالب اینجاست که شصت و دو بار افراد ناشناس وارد خانه شده بودند ولی هیچ اثری از آن ها یافت نمی شد!اوایل سال 1993کلانتر محل پرونده ای برای این مشکل گشود و شروع به تحقیق کرد ولی هیچ گونه مدرکی برای هیچ نوع جرم و جنایتی کشف نشد
استیولی متوجه شد که در عکس ها و فیلم های دوربین های امنیتی نورهای عجیبی وجود دارد. حتی بعضی از آنها چهره هایی هم به چشم می خورد. او چند نوع مختلف دوربین خرید و شروع به عکسبرداری و فیلم برداری از خانه و اطراف آن کرد . در این عکس ها و فیلم ها ،تصاویر عجیبی از نورهایبی دلیل ، گوی های درخشان شناور در هوا و حتی اندام ها ینورانی شبیه انسان یا حیوان دیده می شد. سرانجام استیو و بت به این نتیجه رسیدند که آن محل در تسخیر ارواح است و همین ارواح باعث آن اتفاقات غیر قابل توضیح می گردند.

گروه فیلم برداری
در پایان سال 1995 آنها با برنامه تلوزیونی مشاهدات تماس گرفته و ار آن ها کمک خواستند . یک گروه فیلم برداری به خانه جنگل سیاه رفتند و فیلمی مستند از اظهارات خانواده لی گرفتند . یک کارشناس مسایل ماوراءالطبیعه به نام اکو بوداین این گروه تلوزیونی را همراهی می کرد. او بلافاصله تشخیص داد آنچه آن ها ازآن سخن می گویند یک روح خبیث مرد است در سالن نشیمن خانه سکنی گزیده است . دوربین های حساس حرارتی تصویر روح را گرفتند و بوداین اعتقاد داشت او این خانه را مال خودش می داند . بوداین گفت ارواح بی شماری را در این خانه احساس می کند و این خانه پر از فعالیت های ماورا ء الطبیعه است . در زمانی که گروه فیلمسازی در خانه ارواح جنگل سیاه بودند دوربین ها بدون دلیل خاصی خود به خود از روی سه پایه به زمین می افتادند . یک بار که خانم لی و بوداین بر سر میز آشپزخانه نشسته و صحبت می کردند بت لی حس کرد چیزی سعی دارد او را بگیرد و به زمین بیندازد. یکی از اعضای گروه ادعا می کرد احساس کرده یک روح وارد بدنش شده گویی می خواسته جسم او را تسخیر کنذ!

دنیای دیگر
چند ماه بعد گروه فیلمسازی بار دیگر برگشتند و این بار یک پژوهشگر ارواح به نام پیتر جیمز را با خود بردند. این پژوهشگر به محض ورود به خانه یک انرژی ماورا ء الطبیعه قوی احساس کرد و فورا تشخیص داد که انباری طبقه بالا دروازه ورودی به دنیای دیگر است . آیینه ای که نزدیک در انباری بود به صورت مکرر تصویر و صورت اشباحی را نشان می داد و جیمز معتقد بود آن ها ارواحی هستند که به دنبال گذشته خود به آنجا آمده اند . بسیاری از عکس هایی که ار آیینه گرفته شد ، چهره های بیشماری را نشان می داد که به آن خیره شده بودند. یک سرخ پوست در آن منطقه می گوید محل جنگل سیاه گرداب رنگین کمان است . و یکی از نقاط انرژی زمین می باشد که آن را به جهان دیگر وصل می کند . دانشمندان ، کارشناسان الکترو مغناطیس ، فیزیکدانان کوانتمی و معروف ترین پژوهشگران ماورا ء الطبیعه در سراسر آمریکا به خانه لی رفتند و همگی متفق القول هستند که آنجا پایگاه فعالیت های غیر عادی است . بعضی از آن ها معتقدند نوعی انرژی که از زیر زمین به خانه وارد می شود مسبب این فعالیت هاست . در سال های اخیر خانواده لی پذیرفتند که خانه شان با همه خانه ها فرق دارد و دیگر اجازه تحقیق به افراد و موسسات را ندادند.آن ها امیدوار بودند بدین ترتیب بتوانند در آرامش ، فرزندانشان را بزرگ کنند و عجیب این است که آن ها
حاضر بودند آنجا زندگی کنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ