اوزيل: مي‌خواهم بهترين بازيکن جهان شوم
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 12:58 | نویسنده : Amir

هافبک ترک تبار رئال‌مادريد گفت، مي‌خواهد روزي بهترين بازيکن جهان شود.

مسوت اوزيل روزهاي درازي را در فوتبالش پيش‌رو دارد. او مي‌گويد، آنچه تاکنون برايش ممکن شده، کافي نيست و براي آينده برنامه‌ها و هدف‌هاي فراواني را در سر دارد.

هافبک آلماني رئال‌مادريد در گفت‌وگو با روزنامه‌ آلماني "بيلد" عنوان کرد: بازيکن ثابت بهترين باشگاه فوتبال جهان هستم. بديهي است که مي‌خواهم بهترين بازيکن جهان شوم. از خودم انتظار‌هاي زيادي دارم و معتقدم مي‌توانم انتظارها از خودم را عملي کنم.

اين بازيکن 24 ساله درباره تيرگي رابطه‌اش با ژوزه مورينيو هم گفت: از نظر من مورينيو بهترين مربي دنياست. او به من اعتماد کرده و مي‌خواهم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادش را بدهم. مربي مي‌داند چه کارهايي از من بر مي‌آيد. او اغلب با من حرف مي‌زند و انساني صريح و صادق است. روي اين ويژگي‌هاي او حساب مي‌کنم.

اوزيل به فشار رسانه‌ها روي رئال‌مادريد به ويژه در فصل اخير اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نمي‌دانند در درون ما چه مي‌گذرد. اغلب بزرگنمايي مي‌شود. وقتي بازيکن سه واکنش خوب دارد، خوشحال مي‌شود و زماني که اوضاع خوب نيست بازيکن به سرعت ناراحت مي‌شود. در رختکن اغلب به همه آنچه نوشته مي‌شود، مي‌خنديم. از نظر من تنها اين مهم است که ما در درون خودمان به هم احترام مي‌گذاريم. بازيکنان و مربيان. موضوع همين است.

اوزيل درباره آينده ورزشي‌اش هم گفت: طوري بزرگ شده‌ام که هيچ وقت فرار نمي‌کنم. دوست دارم سال‌هاي زيادي را در رئال‌مادريد بازي کنم. اگر بتوانم چيزي را آرزو کنم، اين خواهد بود که فوتبالم را در رئال مادريد به پايان برسانم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ