پيشنهاد 8 ميليون يورويي بارسا به والدس
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 13:0 | نویسنده : Amir

باشگاه بارسلونا در نظر دارد به عنوان هديه‌اي براي حضور موفقيت‌آميز دروازه‌بان اين تيم با پيشنهاد 8 ميليون يورويي قرارداد وي را تمديد کند.


به نظر مي‌رسد اگر مديربرنامه‌هاي ويکتور والدس به سران بارسلونا اين فرصت را مي‌داد که پيشنهاد خود را مطرح کنند، تصميم بازگشت ناپذير دروازه‌بان بارسا براي پايان همکاريش با اين تيم در ژوئن 2014 تغيير مي‌کرد.

مديربرنامه‌هاي وي در باشگاه کاتالونيايي متقاعد شد که اگر مسئله پول بود، مشکلي بر سر تمديد قرارداد وجود نداشت.

جوزپ ماريا بارتومو، آندوني زوبيزارتا و رائول سانيهي در نظر دارند يکي از بالاترين دستمزدهاي باشگاه را به والدس مطرح کنند. اين مي‌تواند هديه‌اي از سوي باشگاه براي موفقيت‌هاي اين دروازه‌بان در طول سال‌هاي گذشته باشد.

تيتو ويلانووا پيش از اين اظهار داشت که عملکرد دروازه‌بان بارسلونا تعيين‌ کننده بوده و باشگاه زمان زيادي به او احتياج دارد؛ همچنين پيدا کردن يک جانشين براي والدس بسيار مشکل است.

پرداخت حدود 8 ميليون يورو به والدس در هر فصل يکي از راه‌هاي تقدير از او و پيشنهادي است که به خوبي از سوي بارسا بررسي شده و قابل قبول به نظر مي‌رسد اما با تصميم دروازه‌بان بارسا اين اتفاق نامعلوم است.

منابع نزديک به والدس در گفت‌‌و‌گو با مارکا اعلام کردند که اين دروازه‌بان در نظر دارد به بارسلونا براي پيدا کردن يک جانشين مناسب زمان دهد و مي‌خواهد باشگاه از انتقال وي در ژوئن نفع ببرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ