فيفا از پرداخت پول باشگاه استقلال آگاه است
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 13:21 | نویسنده : Amir

عضو کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: فيفا مي‌داند باشگاه استقلال يک بار پول بازيکن سابق خود را پرداخت کرده اما بنا به دلايلي به دست او نرسيده است.

محمدرضا کسرايي در خصوص نامه‌اي که فيفا براي کسر امتياز از باشگاه استقلال ارسال کرده است عنوان کرد: اکنون بحث کسر 6 امتياز نيست، ايميلي از سوي شخصي که در کميته انضباطي فيفا حضور دارد براي ما و باشگاه استقلال فرستاده شده است. مسئولان فيفا هم مي‌دانند که استقلالي‌ها يک بار 100 هزار دلار پرداخت کرده‌اند اما بنا به دلايلي به دست بازيکن نرسيده و به همين دليل دنبال راه حل هستند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه آيا در صورتي که باشگاه استقلال اين مبلغ را پرداخت نکند با کسر امتياز روبرو خواهد شد يا خير خاطرنشان کرد: اگر باشگاه پول را پرداخت نکند 6 امتياز کسر خواهد شد و در صورت ادامه آن به يک ليگ پايين‌تر سقوط خواهد کرد. بايد راهکار مناسبي پيدا کرد تا اين تهديد از باشگاه دور شود.

عضو کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال در مورد زمان فيفا براي پرداخت اين پول تصريح کرد: زمان خاصي در اين مورد وجود ندارد. چون مسئولان فيفا هم مي‌دانند که يک بار استقلال اين پول را پرداخت کرده به دنبال راهکار مناسب براي اين موضوع هستند. 3 رسيدي که استقلال پول را پرداخت کرده در اختيار ماست. اگر مسئولان فيفا متوجه اين موضوع نمي‌شدند بلافاصله از باشگاه استقلال امتياز کسر مي‌کردند.

وي يادآور شد: فدراسيون نامه رسمي براي بانکي که از طرف صرافي به اين موضوع رسيدگي مي‌کرده ارسال کرده، اما بانک جوابي نداده و فيفا نيز تمام اين رونوشت‌ها را دارد. حال پيشنهاد داده‌اند با توجه به اينکه ايران تحريم است و نمي‌تواند مستقيم پول خود را به آمريکاي جنوبي (پرو) ارسال کند شماره حسابي داده‌اند تا اين پول را به انگليس واريز کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ