علي کريمي داربي را از دست داد
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 13:53 | نویسنده : Amir

دکتر محمد رازي گفت: کريمي براي بهبود يافتن نيازي به جراحي ندارد ، اما حداقل بايد دو يا سه ماه استراحت کند.

علي کريمي که در بازي مقابل صبا دچار مصدوميت شديد از ناحيه زانو شد چند روزي تحت نظر پزشکان پرسپوليس کار خود را دنبال کرد اما امروز در شرايطي که خبرنگار ورزشي فارس به بيمارستان آتيه رفته بود به طور اتفاقي با حضور کريمي و يکي از پزشکان پرسپوليس مواجه شد.

پيگير اين موضوع شد که چرا کريمي امروز به بيمارستان آتيه آمده که به اين نتيجه رسيد او براي ديدار با دکتر رازي متخصص ارتوپدي براي معاينه و نشان دادن MRI دوم به بيمارستان آتيه رفته است.

پس از اينکه دکتر رازي ظهر امروز کريمي را معاينه کرد در مورد مصدوميت کريمي گفت: مصدوميت اين بازيکن چندان جدي نيست اما حداقل دو يا سه ماه بايد استراحت کند ولي اگر رعايت کند زود برمي گردد .

وي افزود: رباط کريمي دچار کشيدگي شده و به همين دليل پس از بررسي هاي لازم متوجه شديم که او بايد بيشتر استراحت کند و من هم نظر خودم را اعلام کرده ام.

رازي از دادن اطلاعات بيشتر در مورد کريمي خودداري کرد و گفت: چندان مصدوميت ايشان جدي نيست اما نياز به استراحت دارد.

اين در شرايطي بود که علي کريمي در هنگام بيرون رفتن از بيمارستان آتيه بسيار ناراحت و چهره اش درهم بود با اين حال او با افرادي که براي عکس گرفتن با وي درخواست مي کردند با رويي باز برخورد کرد.

مهدي مهدوي‌کيا ديگر بازيکن باتجربه پرسپوليس هم به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا چند روزي است که اختصاصي تمرين مي‌کند و بايد ديد به اين بازي مي‌رسد يا خير.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ