پروين: باورم نمي‌شود کريمي دربي را از دست داد
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 14:58 | نویسنده : Amir

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: باورم نمي‌شود که کريمي دربي را از دست داده چون شوکه شدم.

علي پروين در خصوص بازي پرسپوليس و داماش، اظهار داشت: درست است در بازي با داماش همان پرسپوليس هميشگي نبوديم، اما از همه چيز مهمتر 3 امتياز بازي بود که قبل از دربي بچه‌ها را روي فرم آورد.

وي افزود: در خيلي از بازي ها پرسپوليس خوب بازي مي‌کند اما به 3 امتياز نمي‌رسد بالاخره اين بازي قبل از دربي بود و بايد همه چيز را بازيکنان مخصوصا دو کارته‌ها رعايت مي‌کردند اما به نظرم در کل امتياز بازي با داماش ارزشش بيشتر از 3 بود.

پروين در خصوص دربي 76 نيز گفت: اين دربي ربطي ندارد که چه تيمي در بالاي جدول و چه تيمي در پائين جدول است. هر تيمي باهوشتر و بافکر بازي کرد به 3 امتياز مي‌رسد. يحيي هم بايد تمام تمرکز خودش را به اين بازي مشغول کند و مراقب حاشيه‌هاي قبل از دربي باشد که خداي ناکرده به پرسپوليس ضربه نزند چون حاشيه‌ها براي يک تيم قبل از دربي مانند يک سم است.

وي افزود: من هم با توجه به تجربه‌اي که در دربي‌ها دارم اگر بتوانم کمکي به يحيي بکنم کوتاهي نخواهم کرد البته خدا را شکر يحيي با تيم نيز خوب هماهنگ کرد و من دعا مي‌کنم که از اين ديدار هم سربلند بيرون بيايد.

وي در خصوص غيبت کريمي در دربي 76 نيز گفت: اين يکي از بدترين خبرهايي بود که شنيدم و راستش را بخواهيد اصلا شوکه شدم، نمي‌دانم تصميم يحيي چيست، اما بالاخره علي خودش ستون تيم است، اميدوارم که او هرچه سريعتر سلامت خودش را بدست آورد اما در اين شرايط بايد با تمرکز بهترين تصميم‌ها را گرفت و انشاءالله ساير بازيکنان بتوانند جور نبودن کريمي را با وجود اينکه سخت است، بکشند.

پروين در پايان درباره پيش‌بيني بازي نيز گفت: پيش‌بيني نمي‌شود کرد اما هر تيمي به توپ‌هاي به دست آورده در محوطه 18 قدم حريف «نه» نگفت برنده است. فرصت‌طلبي، انگيزه و دوري از حاشيه حرف اول را مي‌زند تا يک تيم موفق شود. به استقلالي‌ها احترام مي‌گذارم اما اميدوارم بچه‌ها با يک تلاش و کوشش همگاني دست پر روز جمعه از زمين بيرون بيايند تا هواداران لذت ببرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ