ماجدي: 6 گل و 4 دربي به خاطرات پيوست
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 16:34 | نویسنده : Amir

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: آنهايي که در دربي سال 52 بازي مي‌کرده‌اند يا دار فاني را وداع گفته‌اند و يا موهايشان سفيد است.

ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز استقلال در خصوص آخرين وضعيت اين تيم اظهار داشت: خوشبختانه نه مصدوم داريم و نه محروم. ولي خوشحالم که در اين هفته بر خلاف دو هفته گذشته در چمن مساعدي بازي مي‌کنيم.

وي در خصوص خاطرات خود از دربي گفت: در 4 دربي حضور داشتم که در يکي از آنها سرپرست بودم. بهترين خاطره من مربوط به اسفند ماه سال 70 برمي‌گردد که تا دقيقه 15، دو بر صفر جلو بوديم و در نهايت برنده شديم.

خبرنگاري پرسيد پرسپوليسي‌ها شش گل معروف خود در سال 52 را به رخ استقلال مي‌کشند که ماجدي گفت: 6 گل و 7 سال و 4 دربي به خاطرات پيوسته و افرادي که در 6 گل سال 52 حضور داشتند يا دار فاني را وداع گفتند و يا برخي از آنها موهاي سپيدي دارند. اگر به اين مسائل فکر کنيم به عقب برگشته‌ايم و بايد رو به جلوتر فکر کنيم.

سرپرست تيم استقلال تاکيد کرد نگاه بايد حرفه‌اي باشد و اميدوارم بهترين تيم بازي روز جمعه تيم داوري باشد.

يکي ديگر از خبرنگاران گفت چرا رحمتي از تيم ملي کناره گيري کرده‌ است که ماجدي پاسخ گفت: او هم سنگربان استقلال است و هم تيم ملي. اما فکر مي‌کنم از خستگي اين حرف را زده و تصميمش احساسي بوده است. ما و کادر فني استقلال با او صحبت مي‌کنيم حتي مسئولان فدراسيون هم بايد اين کار را انجام دهند و اعتقاد داريم وقتي رحمتي يک دروازه‌بان ملي است نبايد شخصي به اين مسائل نگاه کند.

ماجدي در خصوص اينکه گفته‌ مي‌شود او به خاطر دانيال داوري چنين تصميمي گرفته گفت: با تمام احترامي که براي دروازه‌بانان ديگر و آنهايي که به تازگي دعوت شده‌اند اعتقاد دارم رحمتي توانايي‌هايش يک کلاس بالاتر از ديگر دروازه‌بانان است و اين مسئله را نه به عنوان سرپرست استقلال بلکه به عنوان کارشناس فوتبال مي‌گويم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ