ورزشگاه يادگار امام تبريز 17 و قم 16 ايراد دارند
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 16:36 | نویسنده : Amir

مسئول امور بين‌الملل سازمان ليگ گفت: از مديران عامل دو ورزشگاه امام تبريز و قم خواسته‌ايم نواقص را برطرف کنند.


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کسرايي درباره برطرف شدن نواقص ورزشگاه هاي يادگار امام تبريز و قم گفت: به مدير عامل باشگاه تراکتورسازي تبريز و صباي قم نامه نوشته ايم و از آنها خواسته ايم تا نواقص ورزشگاه هاي يادگار امام هر دو شهر را برطرف کنند. مسئوليت ناشي از برطرف نشدن نواقص بر عهده باشگاه هاست.

وي ادامه داد: پس از بازديد نمايندگان سازمان ليگ برتر از ورزشگاه محل برگزاري يک ديدار ليگ برتر، متوجه شديم که ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز 17 ايراد و ورزشگاه يادگار امام(ره) قم 16 ايراد دارد. البته بايد از اداره کل ورزش و جوانان دو استان و هيئت هاي استاني و مديران اين دو باشگاه تشکر کرد که با همه توانشان نواقص را برطرف کرده اند به صورتي که در حال حاضر اين دو ورزشگاه جزو ورزشگاه هاي درجه منفي A شناخته مي شوند. با برطرف شدن نواقص مطمئنا اين دو ورزشگاه به درجه A تبديل خواهد شد.

مسئول امور بين‌الملل سازمان ليگ در ادامه به مهمترين نواقص ورزشگاه يادگار امام(ره)تبريز اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله اين نواقص مي‌توان به کيفيت زمين و استفاده از غلطک ها براي آماده سازي زمين، تجهيز کامل اتاق رسانه، نصب تونل سرپوشيده و متحرک از مجاورت رختکن تا پيست، تعويض تيرهاي دروازه آهني فعلي با آلومينيومي به همراه تير دروازه رزرو، تعويض نيمکت هاي ذخيره و افزايش تعداد آنها به 22 عدد، مبلمان فضاي فعلي وي آي پي و تجهيز به تلويزيون براي استقرار ناظرين بازي و تعبيه منطقه ميکس ذون اشاره کرد.

کسرايي در پايان درباره نواقص ورزشگاه يادگار امام(ره)­ قم گفت: کيفيت زمين و استفاده از غلطک ها براي آماده سازي زمين، آسفالت جاده منتهي به ورودي تيم ها و وي آي پي ورزشگاه، افزايش امکانات و تجهيزات براي اتاق کار رسانه در راهروي بيروني، تجهيز فضاي خارجي جايگاه خبرنگاران به پريز برق و نور مناسب و افزاش تعداد صندلي هاي نيمکت ذخيره به 22 عدد از مهمترين نواقص ورزشگاه يادگار امام قم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ