قاضي: اين بار به استقلال گل مي‌زنم
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 18:20 | نویسنده : Amir

مهاجم ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هدف ما نزديک شدن به صدر جدول است، کار سختي پيش رو داريم اما آن را دور از دسترس نمي‌دانيم.

محمد قاضي درباره شرايط کنوني پرسپوليس اظهار کرد: تحول در تيم فوتبال پرسپوليس کاملا مشخص است. ما نياز داريم و مي‌خواهيم روندي را که آغاز کرده‌ايم، ادامه بدهيم و در اين مسير همه اراده کرده‌ايم حريفان را از پيش رو برداريم، چه داربي باشد و چه غير از آن.

وي ادامه داد: هدف ما نزديک شدن به صدر جدول است، کار سختي پيش رو داريم اما آن را دور از دسترس نمي‌دانيم. شرايط تيم ما خيلي خوب است و با پيروزي در چند بازي پياپي فاصله با صدر جدول کم خواهد شد و از اين رو در بازي داربي نگاه ما فقط به استقلال نيست.

مهاجم پرسپوليس درباره مسائلي که درباره شرايط دو تيم مطرح مي‌شود، خاطر نشان کرد: داربي شرايط خاص خودش را دارد و نمي‌توان به جدول نگاه کرد. از سوي ديگر پرسپوليس الان شرايط خيلي خوبي دارد. بدون حاشيه کارها را دنبال مي‌کنيم و فکر مي‌کنم از اين نظر براي بازي آماده‌تر باشيم. تيم ما بازيکنان بزرگي دارد که هر يک ظرفيت تاثيرگذاري بر جريان بازي را دارند و ما آماده‌ايم تمام وجودمان را براي بازي بگذاريم.

وي درباره عملکرد گذشته خود برابر استقلال به سايت باشگاه گفت: در فولاد که بودم مقابل استقلال يک پاس گل دادم. در ذوب آهن هم يک شوت سنگين به تير دروازه آنها زدم. اگر کادر فني صلاح بداند و در بازي حاضر باشم سعي مي‌کنم وظايف خودم را طبق آنچه سرمربي مي‌خواهد انجام بدهم. به عنوان يک فوروارد قطعا سعي مي‌کنم اين دفعه به تور دروازه بزنم.

قاضي درباره طرح بعضي مسائل پيرامون ناراحتي او پس از بازي با داماش تصريح کرد: نمي‌دانم چرا اين مسائل مطرح مي‌شود، من مدتي به دليل مصدوميت دور بودم، مي‌خواستم زودتر برگردم ولي به توصيه پزشکان دندان روي جگر گذاشتم و بازگشتم عقب افتاد. در اين مدت خيلي تمرين کردم. همين امروز که تيم استراحت داشت، من تمرين کردم تا بتوانم زودتر به ميادين برگردم. دلم نمي‌خواهد با طرح اين مسائل براي من و تيم مشکل ايجاد شود.

ملي پوش پرسپوليس ادامه داد: نمي‌دانم چرا بعد از بازي با داماش اين مسائل مطرح شد. من هم مثل ساير بازيکنان به رختکن رفتم. گاهي پيش مي‌آيد که بعضي بازيکنان در تهران جدا از تيم بر‌مي‌گردند. به ويژه زمان‌هايي که تيم برده است. پيروزي را به هم تبريگ گفتيم. من عجله داشتم چون مي‌خواستم به تمرين برسم. بدن خودم را مي‌شناسم. اگر تمرين نکنم افت مي‌کنم. روز بازي که تمرين نکرده بودم، به خاطر همين وقتي کارها تمام شد، رفتم. واقعا هيچ مساله‌اي نبود و نمي‌دانم چرا اينقدر روي من حساس شده‌اند. اگر مساله‌اي بود آقا يحيي با مسوولان تيم مطرح مي‌کردند، اما واقعا هيچ اتفاقي روي نداد، تمرين کردن که جرم نيست.

وي درباره آخرين شرايط خود گفت: بازي دوستانه‌اي که روز شنبه داشتيم براي من خيلي خوب بود. اين حس را به من داد که به شرايط خوب برگشته‌ام و نگراني‌ها برطرف شد و حالا به شرايط ايده آل خودم نزديک شده‌ام. کاملا به خودم اطمينان دارم و مي‌توانم با تمرين و مسابقه حق خودم را بگيرم. دليل ندارد که بخواهم دست به کارهاي ديگر بزنم. هواداران هم مطمئن باشند در ذهن تک تک بچه‌ها غير از اين نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ