واکنش خبرنگار پيشکسوت به رفتار رحمتي
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 18:20 | نویسنده : Amir

خبرنگار پيشکسوتي که با برخورد نامناسب دروازه‌بان استقلال روبه‌رو شده بود، از اين بازيکن به شدت انتقاد کرد.

در جريان تمرين امروز تيم استقلال برخورد نامناسب مهدي رحمتي دروازه‌بان آبي‌پوشان با "محمود نظر" از خبرنگاران پيشکسوت استقلال‌نويس، حرف و حديث‌هاي زيادي را در بين اهالي رسانه ايجاد کرد. انتقادي که در اين زمينه به دروازه‌بان ملي‌پوش استقلال وارد است اين است که حفظ حرمت پيشکسوتان فوتبال و رسانه يکي از جنبه‌هاي موفقيت هر ورزشکاري است و يک قهرمان بدون اين روحيه به جايي نخواهد رسيد.

"محمود نظر" خبرنگار قديمي فوتبال است که به گفته خودش 24 سال است در مطبوعات قلم مي‌زند و حداقل 15 سال از اين زمان را براي استقلالي‌ها مطلب نوشته است. اين خبرنگار باسابقه در گفت‌وگو با ايسنا درباره اين اتفاق گفت: بعد از 24 سالي که در مطبوعات هستم بيش از اين يک فوتباليست انتظار ندارم. من پس از پايان تمرين به نزد رحمتي رفتم تا از او درباره خبر خداحافظي‌اش از تيم ملي بپرسم. او در حالي که همين طور راه مي‌رفت به من گفت که مصاحبه نمي‌کنم.

وي افزود: سپس به او گفتم که اگر هم مصاحبه نمي‌خواهي بکني کمي درباره اين خبر توضيح بده تا روي سايت باشگاه منتشر کنيم اما او بدون توجه به حرف من به راه خود ادامه داد و با لحن تندي به من بي‌احترامي کرد.

نظر در پايان گفت: با بازيکناني نظير مهدي رحمتي يک کلام دارم و آن اين است که چقدر خوب است که حرمت‌ها را نگه دارند و اگر هم نمي‌خواهند مصاحبه کنند آرام و با مهرباني و با رعايت احترام اين را بگويند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ