اخبار کوتاه از پرسپوليس
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 18:23 | نویسنده : Amir

محمد قاضي با انجام تمرينات اختصاصي در ورزشگاه درفشي‌فر آمادگي لازم را براي حضور در دربي 76 پيدا کرد.

محمد قاضي به دليل مصدوميت چند هفته‌اي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس و چند بازي حساس اين تيم را از دست داد، اما اين بازيکن در شرايطي که تمرين امروز پرسپوليس تعطيل بود به صورت اختصاصي در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کرد و به تمرينات ويژه پرداخت و آمادگي خود را براي حضور دربي 76 به دست آورد.

همچنين آرفي مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس که به دليل عدم پرداخت مطالباتش به فيفا شکايت کرده بود، با تذکر جدي مسئولان فيفا روبه‌رو شد. آنها به آرفي اعلام کردند اول بايد شکايت خود را در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران پيگيري کند و در صورتي که به نتيجه نرسيد به فيفا مراجعه کند. به همين دليل آرفي مذاکرات خود را براي دريافت مطالباتش با مسئولان باشگاه پرسپوليس آغاز کرده است تا پول خود را پس از توافق با قرمزپوشان دريافت کند.

خبر ديگر از پرسپوليس اينکه طي پيگيري‌هاي مسئولين اين باشگاه در خصوص پرونده وينگادا، مسئولان دادگاه عالي ورزش به قرمزپوشان اعلام کرده‌اند که در فوريه راي در مورد پرونده وينگادا را اعلام مي‌کنند. پرسپوليسي‌ها قبول کرده‌اند که 200 هزار بابت مانده حساب وينگادا به او پرداخت کنند، البته طلب دستياران او نيز به صورت جداگانه اعلام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ