اولين تمرين تيم ملي فوتبال ساحلي در قطر
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 19:37 | نویسنده : Amir

نخستين تمرين تيم ملي فوتبال ساحلي بعدازظهر امروز در استاديوم اصلي مسابقات قهرماني آسيا در قطر برگزار شد.


به نقل از سايت فدراسيون، بازيکنان تيم ملي فوتبال ساحلي پس از ورود به قطر و استقرار در هتل، استراحت کرده و پس از صرف ناهار به استاديوم اصلي محل برگزاري مسابقات رفتند تا اولين تمرين خود را زير نظر مارکو اکتاويو و عباس هاشم پور پيگيري کنند.

در تمرين امروز که به مدت 45 دقيقه انجام شد بازيکنان پس از گرم کردن و انجام حرکات کششي، تمرينات خود را که شامل مرور تاکتيک ها، ضربات ايستگاهي و تمرين اختصاصي دروازه بان ها بود انجام دادند.

از حواشي جالب تمرين امروز مصدوميت مترجم تيم بود که به دليل سنگلاخي بودن ماسه جديد استاديوم محل بازيها و تلاشش براي بيرون آوردن سنگها از ماسه، بوجود آمد. تيم ملي عراق هم پيش از ايران در همين زمين به تمرين پرداخته بود که بازيکنش دچار مصدوميت شد و از کيفيت بد زمين به مسئولين برگزاري مسابقات اعتراض کرد.

به دنبال اعتراض سرمربيان تيم هاي ملي ايران و عراق و پس از تمرين تيم ملي ايران، گروهي از کارگران وارد زمين مسابقه شدند و بسياري از سنگهاي موجود را جمع آوري کردند و قرار شد طي امروز و فردا کليه ماسه هاي موجود، الک شود تا بيش از اين موجب مصدوميت بازيکنان تيم ها نشود.

همچنين بعدازظهر امروز، تيم هاي استراليا، چين و عربستان ضمن حضور در دوحه تمرينات خود را پيگيري کردند.

از نکات جالب ديگر مي‌توان به عدم اتمام ساخت استاديوم محل برگزاري اشاره کرد که قطري ها قول دادند، استاديوم تا سه شنبه به صورت کامل آماده خواهد شد.

در پايان تمرين ابراهيمي و شهرياري ضمن برگزاري جلسه با مسئولين برگزاي مسابقات و اتمام کار مرحله آخر ثبت نام بازيکنان، کارت بازي آنها و کادر فني را تحويل گرفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ