جلسه هيأت مديره پرسپوليس برگزار شد
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 22:0 | نویسنده : Amir

نشست اعضاي هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس عصر امروز به رياست فداحسين مالکي برگزار شد.

 به نقل از وب‌سايت رسمي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس، بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس که در اين نشست حضور داشت، در گفت‌وگو با اين سايت گفت: نشست پربار و بسيار خوبي عصر امروز برگزار شد و ساعتي پيش به پايان رسيد. در اين نشست تمام اعضا حضور داشتند و از زحماتي که مهدي تاج به عنوان عضو هيات مديره و رئيس سازمان فوتبال پرسپوليس طي ماه‌هاي گذشته متحمل شده، قدرداني کردند.

وي افزود: اعضاي هيات مديره تشکر ويژه‌اي از يحيي گل‌محمدي، بازيکنان، ساير اعضاي کادر فني و تيم به واسطه نتايج و موفقيت‌هاي اخير داشتند که مقرر شد بنده اين موضوع را از طريق رسانه‌ها اعلام کرده و با حضور در تمرينات تيم، مراتب تقدير و تشکر اعضاي هيات مديره را به سرمربي و تمام اعضاي تيم اعلام کنم.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس افزود: يکي از موارد مهم مورد گفت‌وگو در اين جلسه اين بود که اعضاي هيات مديره خواهان تداوم و استمرار فعاليت‌هاي مدير عامل باشگاه شدند و از آقاي رويانيان خواستند با تمام قدرت به فعاليت خود ادامه دهد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس نيز در اين راستا به اعضاي هيات مديره اعلام کرد با تمام وجود در خدمت خانواده بزرگ پرسپوليس خواهد بود.

منتقمي تصريح کرد: حفظ حرمت‌ها در ورزشگاه‌ها از سوي هواداران پرسپوليس يکي از موضوعاتي بود که در نشست امروز درباره آن صحبت شد و اعضاي هيات مديره ابراز اميدواري کردند که شاهد احترام متقابل تماشاگران نسبت به يکديگر و همچنين مسئولان و اعضاي باشگاه‌ها و تيم باشيم. همچنين اعضاي هيات مديره از هواداران پرسپوليس به واسطه حمايت‌هاي همه‌جانبه از تيم و باشگاه در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر تشکر و قدرداني کردند و ابراز اميدواري کردند پرسپوليس در سايه حمايت هواداران بتواند در نيم‌فصل دوم انتظارات به حق آنها را برآورده کند.

قائم مقام پرسپوليس افزود: همدلي و همراهي تمام اعضاي هيات مديره، معاونين باشگاه و ساير اعضاي خانواده بزرگ پرسپوليس در ادامه فصل و حمايت همه‌جانبه آنها از تيم و به ويژه بازي‌هاي پيش رو نيز از جمله مواردي بود که در اين جلسه درباره آن صحبت شد و در دستور کار قرار گرفت.

فداحسين مالکي، علي پروين، محمد حسين نژادفلاح، مدير عامل و قائم مقام باشگاه پرسپوليس حاضرين در اين نشست بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ