تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:25 | نویسنده : Amir

کارلوس ته وز مهاجم منچسترسيتي مي خواهد پس از پايان قراردادش به آرژانتين بازگردد و براي تيم دوران کودکيش بوکا جونيورز توپ بزند.

به گزارش روزنامه هاي انگليس، هنوز 18 ماه از قرارداد ته وز با منچسترسيتي باقي مانده ولي اين مهاجم آرژانتيني مي گويد مي خواهد به زادگاهش بازگردد.

اين مهاجم 28 ساله که پس از دوراني پرتنش با روبرتو مانچيني سرانجام در ترکيب ثابت منچسترسيتي قرار گرفته ولي رويايش بازگشت به بوکا است.

ته وز گفته بود ترجيح مي دهد همراه با تيم بوکا به مصاف ريورپلاته برود تا با منچسترسيتي باشد و رو در روي فولام قرار گيرد.

وي در مصاحبه با رسانه هاي آرژانتيني گفت: هنوز يک سال از قراردادم با منچسترسيتي باقي مانده و آنها مي خواهند من دو فصل ديگر هم در اين تيم بمانم، اما من ترجيح مي دادم در خانه ام باشم. البته بعيد است که سيتي به اين سادگي ها به من اجازه ترک باشگاه را بدهد.

مهاجم منچسترسيتي افزود: دو سال ديگر در اروپا خواهم بود و پس از آن به آرژانتين باز خواهم گشت.رييس باشگاه بوکا هميشه مي گويد درهاي باشگاه به روي من باز است . من هم حاضرم جانم را بدهم تا يک بار ديگر پيراهن اين تيم را به تن کنم.

ته وز اضافه کرد: مي خواهم در کنار آنها بازنشسته شوم. اين روياي من و خانواده ام است. شيفته اين هستم که همراه با بوکا به مصاف ريورپلاته بروم ولي ناگزيرم تا زماني که قرارداد دارم در انگليس بمانم.

اين مهاجم آرژانتيني در سال 2009 از منچستريونايتد به منچسترسيتي پيوست و محبوب هواداران اين تيم شد ولي درگيري ها و تنش هايي که با مانچيني داشت به محبوبيتش لطمه زد و شش ماه او را دور از ميدان نگهداشت.

او در اين باره گفت: من سال گذشته تقريبا بيکار بودم. اشتياقم براي بازي از بين رفته بود و اکثر اوقات تنها در اتاقم مي ماندم. بدبختي پشت سر هم مي آمد. با تيم آرژانتين از رقابت هاي کوپا آمريکا حذف شديم و با روبرتو مانچيني هم دعوا داشتم.

ته وز خاطرنشان کرد: به لحاظ روحي صدمه ديدم. اکنون هيچ چيز ديگري غير از فوتبال نمي خواهم. شرايطم به مراتب بهتر شده و از ابتداي فصل به خوبي بازي کردم. البته هنوز به روزهاي اوجم نرسيده ام ولي وزن کم کرده ام و مي توانم سريع تر بدوم.

مهاجم منچسترسيتي افزود: هنوز هم دوست ندارم نيمکت نشين باشم. من فردي تندخو هستم ولي حداقل در اين شرايط؛ استدلال هاي سرمربي را درک مي کنم. پيش از اين در روز روشن هرچه مي خواستم به او مي گفتم ولي الان مي فهمم که او خير تيم را مي خواهد.

آخرين کاري که ته وز در منچسترسيتي کرد؛ پاس گلي بود که به داويد سيلوا در بازي مقابل فولام داد و به گل پيروزي اين تيم انجاميد.

اين بازي با نتيجه دو بر يک به سود آبي پوشان منچستر تمام شد.

ته وز پيش از اين هم دو بار خواهان ترک منچسترسيتي شده بود ولي هر دو بار باشگاه آن را رد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ