فرگوسن: کمک داور مرا به ياد دروگبا انداخت
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : Amir

سرمربي شياطين سرخ پس از تساوي برابر تاتنهام به شدت از عملکرد کادر داوري انتقاد داشت و گفت، کمک داور بازي او را به ياد گل آفسايد ديديه دروگبا انداخته است.


منچستريونايتد در هفته‌ بيست و سوم ليگ برتر انگليس در حالي برابر تاتنهام به تساوي يک بر يک دست يافت که تا آخرين ثانيه‌ها با گل فان‌پرسي از ميزبانش پيش بود.

سر آلکس فرگوسن از اين که تيمش در آخرين لحظات پيروزي را با تساوي عوض کرد، ابراز ناراحتي کرد. او در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني باشگاه گفت: مي‌توانستيم در ضدحملات گل‌هاي بيشتري را به ثمر رسانيم اما در فرستادن توپ‌هاي آخر موفق نبوديم. مانند تاتنهام با تمام تلاش و جديت بازي کرديم. بازي سخت و خسته کننده‌اي بود. بازيکنان تاتنهام تلاش مي‌کردند تا با حضور در محوطه جريمه ما خطرساز ظاهر شوند. متاسفانه در دفع توپ آخر ناکام بوديم و نتوانستيم سه امتياز اين ديدار را به دست آوريم. بازي در وايت هارت لين اصلا آسان نيست. تاتنهام تيم قوي و پر تلاشي است. آنها سازمان‌يافته و هماهنگ بازي مي‌کنند. بازي سختي بود. متاسفانه نتوانستيم اين پيروزي را تا آخرين ثانيه‌ها حفظ کنيم.

فان‌پرسي با گلي که در بازي ديشب به ثمر رساند، تعداد گل‌هاي خود را به 18 رساند و به يکه تازي خود در صدر جدول گلزنان ادامه داد.

فرگوسن به ستايش از مهاجم هلندي تيمش پرداخت و گفت: از نمايش فان‌پرسي خوشحالم. او وظيفه خود را در ميدان به خوبي انجام داد و يک گل ديگر براي ما به ثمر رساند.

فرگوسن که به شدت از عملکرد داوري در اين ديدار ناراحت بود، گفت: بر اين باورم که روي گل تاتنهام داور اشتباه کرد، چرا که خطا روي رافائل را نگرفت. گذشته از اين در محوطه جريمه تاتنهام خطاي کاملا واضحي بر روي روني صورت گرفت کمک داور کاملا به صحنه نزديک بود، اما پرچم نزد. مدافع تاتنهام پاي روني را زد. کمک داور نمايش بسيار ضعيفي داشت او نااميد کننده ظاهر شد. کمک داور مرا به ياد گل آفسايد دروگبا انداخت. در آن صحنه هم درحاليکه دروگبا بيشتر از سه يارد در آفسايد بود همين کمک داور او را نديد و باعث شد دروگبا که در آن زمان به پيراهن چلسي بازي مي کرد دروازه ما را بازي کند.

پر افتخارترين سرمربي تاريخ شياطين سرخ افزود: بازي سختي برابر تيم چهارم جدول داشتيم. الان تنها بازي سخت خارج خانه ما برابر آرسنال است. مطمئنا اين بازي هم آسان نخواهد بود. معتقدم که مي‌توانيم فاصله پنج امتيازي با تيم دوم را حفظ کنيم.

در جدول رده‌بندي ليگ برتر منچستر يونايتد با 56 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي منچسترسيتي و چلسي به ترتيب با 51 و 45 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ