پيرواني: درگيري رحمتي و نکونام شايعه است
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:30 | نویسنده : Amir

سرمربي سابق تيم فجرسپاسي شيراز گفت: دليل کناره‌گيري رحمتي از تيم ملي، مسائل روحي و مشکلات خانوادگي است، شايد در حق او کم‌لطفي شده باشد.

غلامحسين پيرواني در مورد خداحافظي موقت سيدمهدي رحمتي از تيم ملي فوتبال اظهار داشت: ديشب با رحمتي صحبت کردم، به من زنگ زد و گفت به دليل مشکلات زندگي اين تصميم را گرفته، به او گفتم خوب فکرهايت را کرده‌اي؟ که جواب مثبت داد.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم دليل اين تصميم را بايد از خودش پرسيد که به خاطر وضعيت روحي‌اش است. من رحمتي را از 16 سالگي‌اش مي‌شناسم که زير نظرم بود. او روحيه بخصوصي دارد. شايد به او کم‌لطفي شده باشد. او اهل مصاحبه هم نبود. کمتر با روزنامه‌ها صحبت مي‌کرد. او در تيم ملي اميد هم با ما بود، اتفاقا سرباز هم بود که خيلي به او سختگيري مي‌کردم اما او خيلي راحت مي‌پذيرفت. با توجه به اينکه شاگردم بود، يک روز به او گفتم موهايت بلند است،‌ کوتاهش کن که فردا ديدم همين کار را کرده است.

مربي سابق تيم ملي اميد خاطرنشان کرد: رحمتي پسر خوبي است، دل پاکي دارد، مومن است و اهل نماز و کمک کردن است، حالا نمي‌دانم چه شده که او ناراحت است. خيلي هم مهربان است. از تهران براي چندين خانواده بي‌بضاعت کمک مي‌فرستد. تا به او مي‌گويم فلان‌کس احتياج به کمک دارد،‌ اصلا نه نمي‌گويد. او خيلي هم زحمت کشيده که به اينجا رسيده است. اهل غرور هم نيست، تا زماني که در شيراز بود که هميشه اين‌طور بود.

غلامحسين پيرواني در مورد اينکه گفته مي‌شود رحمتي به دليل اختلاف با يک ملي‌پوش اين تصميم را گرفته است، گفت: او در اين مورد يک کلمه هم صحبت نکرد. بحث درگيري رحمتي با نکونام شايعه است. نکونام هم پسر خوبي است.

سرمربي سابق تيم فجرسپاسي شيراز در مورد دربي روز جمعه نيز تصريح کرد: دربي پرسپوليس و استقلال را هيچ‌وقت نبايد پيش‌بيني کرد. زماني استقلال خوب بوده، اما پرسپوليس برده، گاهي هم وضعيت سرخ‌ها بهتر بوده اما آبي‌ها برده‌اند. اين بازي قابل پيش‌بيني است. اين روزها که وضعيت روحي استقلالي‌ها بهتر است اما پرسپوليس هم پرسپوليس است ديگر. شير مرده و زنده‌اش صد تومان است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ