آلگري: هنوز هم بايد پيشرفت کنيم
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:31 | نویسنده : Amir

سرمربي ميلان با وجود پيروزي برابر بولونيا اعلام کرد شايد سال جاري، سال بيرون ماندن ميلان از ليگ قهرمانان باشد.

به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا، ميلان در ديدار هفته بيستم خود در ليگ فوتبال ايتاليا با نتيجه 2 بر يک برابر بولونيا به برتري رسيد.

جيامپائولو پاتزيني در دقيقه‌هاي 65 و 82 گل‌هاي روسونري را زد و فيليپ مکسس، مدافع ميلان در دقيقه 85 به اشتباه دروازه خودي را باز کرد.

ماسيميليانو آلگري در مورد اين ديدار گفت: تيمم امروز خيلي خوب بازي کرد. هم از نظر تکنيکي و هم از نظر ثبات در کارهايي که در زمين انجام شد. واضح است که در ديدارهاي اخير براي پيروزي وارد ميدان شده و ديگر مانند گذشته امتياز از دست نمي‌دهيم. البته هنوز هم جا براي پيشرفت داريم. به هيچ وجه نبايد در ديدار با بولونيا امتياز از دست مي‌داديم. خوشحالم که با 3 امتياز زمين را ترک کرديم.

در ديدارهاي اين هفته تيم‌هايي مانند اينترميلان، ناپولي و لاتزيو امتياز از دست دادند. اين بدان معنا است که روسونري خود را به تيم‌هاي بالاتر از خود نزديک‌تر کرده است.

آلگري در ادامه عنوان کرد: تيم‌هاي زيادي در بالاي جدول براي بدست آوردن جايگاه‌هاي بهتر تلاش مي‌کنند. پس ما هم بايد بهترين نتيجه‌ها را گرفته و با بالاترين ثبات وارد ديدارهايمان شويم. در سال‌هاي اخير بسياري از تيم‌هاي بزرگ از ليگ قهرمانان اروپا بيرون مانده‌اند. شايد امسال نوبت ما باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ