شروع طوفاني رئال در نيم‌فصل دوم
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:32 | نویسنده : Amir

رئال مادريد در هفته اول نيم فصل دوم رقابت‌هاي لاليگا والنسيا را در هم کوبيد.


رئال مادريد شب گذشته خيره‌کننده ظاهر شد و توانست با نتيجه 5 بر صفر والنسيا را در هم بکوبد.

تمام گل‌هاي رئال در نيمه‌اول به ثمر رسيد تا دومين پيروزي شاگردان مورينيو مقابل مردان پيگرينو در دو هفته رقم بخورد. رئال مادريد هفته گذشته در دور رفت رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري در سانتياگو برنابئو با نتيجه 2 بر صفر اين تيم را شکست داده بود.

گونزالو هيگواين با شروع طوفاني رئال موتور گلزني تيم را در دقيقه 9 روشن کرد و پس از آن آنخل دي ماريا در دقيقه 34 اختلاف را به 2 گل رساند.

رئال مادريد به سرعت و تنها 2 دقيقه بعد توسط کريستيانو رونالدو به گل سوم رسيد و ستاره پرتغالي تنها به 5 دقيقه زمان نياز داشت تا دومين گل خود و چهارمين گل تيمش را وارد دروازه ويکتور روئيز کند. دي ماريا نيز در دقيقه 45 آخرين گل رئال را به ثمر رساند تا شاگردان مورينيو با پيروزي 5 بر صفر وارد رختکن شود.

در ساير ديدارهاي شب گذشته اتلتيکو مادريد با پيروزي 2 بر صفر مقابل لوانته از شکست بارسا استفاده کرد تا اختلاف خود را با صدر جدول کم کند.

آدريان لوپز در دقيقه 32 اولين گل ميزبان را در ويسنته کالدرون به ثمر رساند و پس از آن کوک در دقيقه 60 دومين گل شاگردان سيمئونه را به ثمر رساند.

اتلتيکو مادريد با اين پيروزي با فاصله 8 امتياز نسبت به بارسلونا در رده دوم قرار دارد. اين پيروزي براي اتلتيکو گران تمام شد و رادامل فالکائو، ستاره کلمبيايي اين تيم به دليل مصدوميت مجبور شد قبل از گل دوم تيمش زمين مسابقه را ترک کند.

اين باشگاه پس از مسابقه اعلام کرد که فالکائو از ناحيه همسترينگ پاي چپ دچار آسيب ديدگي شده اما مدت زمان دوري وي از ميادين را اعلام نکرد.

در ساير مسابقات شب گذشته لاليگا رئال وايادوليد با نتيجه 2 بر صفر مقابل رئال ساراگوسا به برتري رسيد و اوساسونا نيز با نتيجه 2 بريک از سد دپورتيوو لاکرونيا گذشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ