تساوي تيم هاي غنا و جمهوري کنگو
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:34 | نویسنده : Amir

 

تيم هاي ملي فوتبال غنا و جمهوري دمکراتيک کنگو در چارچوب مسابقات مرحله نهايي جام ملت هاي آفريقا 2013 ، عصر روز يکشنبه در بندر پورت اليزابت آفريقاي جنوبي، 2 بر 2 مساوي کردند.

 


 اين مسابقه برخوردار از دو نيمه توفاني و پرهيجان، در استاديوم نلسون ماندلا در بندر پورت اليزابت در استان جنوبي کيپ شرقي برگزار شد.

گل هاي تيم غنا توسط امانول اگيماند بادو در دقيقه 40 و کاوادو اساموآ در دقيقه 49 و گل هاي تيم جمهوري دمکراتيک کنگو توسط امپوتو در دقيقه 53 و امبوکاني پن در دقيقه 69 بازي به ثمر رسيدند.

بازيکنان تيم جمهوري دمکراتيک آفريقاي جنوبي به سرمربيگري لي روي  فرانسوي با شروعي توفاني در اوايل نيمه دوم و با تساوي کشاندن مسابقه در برابر تيم قدرتمند غنا نشان دادند ، تا چه حد غيرقابل پيش بيني به نظر مي رسند.

شاگردان کيوسي آپيا با زدن دو گل سريع در دقايق 40 و 49 بازي، به نظر مي رسد ، تيم ملي فوتبال غنا بتواند با دست پر اين بازي را به پايان برساند.

براساس آخرين رده بندي فيفا، تيم مالي با 807 امتياز در رده 25 ، تيم غنا با 788 امتياز در رده 26 ، تيم نيجر با 371 امتياز در رده 97 جهان و جمهوري دمکراتيک کنگو با 351 امتياز در رده 101 جهان قرار دارند.

بعد از اين بازي پرهيجان که در چارچوب گروه B صورت گرفت ، تيم هاي مالي و نيجر از ديگر اعضاي اين گروه در استاديوم 45 هزار نفري نلسون ماندلا مقابل يکديگر قرار خواهند گرفت.

در بازيهايي که در اولين روز مسابقات جام ملت هاي افريقا 2013، صورت گرفت نيز تيم هاي آفريقاي جنوبي و کيپ ورد و تيم هاي آنگولا و مراکش نيز مساوي کرده بودند.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ