مهدوي‌کيا: مصدوميت کريمي بد موقع بود
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:46 | نویسنده : Amir

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: متاسفانه مصدوميت بد موقع گريبانگير علي کريمي شد.

مهدي مهدوي‌کيا در خصوص مصدوميتش گفت: فعلا راستش را بخواهيد معلوم نيست که در دربي بازي کنم يا خير، ولي خيلي اميدوارم.

وي افزود: از امروز تمرينات پرفشارم را آغاز خواهم کرد. اگر انشاءالله اتفاق خاصي نيفتد، سعي مي‌کنم در دربي باشم اما هنوز عجله نکنيد.

مهدوي‌کيا تاکيد کرد: ‌کادر پزشکي پرسپوليس براي من زحمت زيادي کشيده و من از آنها تشکر مي‌کنم. من با توجه به مصدوميتم صبح‌ها زير نظر کادر پزشکي کار مي‌کردم و بعد از ظهرها نيز به مطب دکتر زرينه مي‌رفتم. همه زحمت کشيدند و اين موضوع چيز خاصي نيست. اميدوارم که در دربي 76 حضور داشته باشم.

وي درباره ارزيابي‌اش از دربي 76 نيز گفت: اجازه بدهيد اگر در دربي بودم مفصل حرف مي‌زنم. هنوز چيزي معلوم نيست و بهتر است فعلا با مصدوميتم کنار بيايم و بعد در مورد دربي صحبت کنم.

وي در مورد مصدوميت علي کريمي نيز گفت: متاسفانه بد موقعي‌ مصدوميت گريبانگير کريمي شد، هميشه مصدوميت بد موقعي يقه بازيکنان را مي‌گيرد و براي علي نيز بد موقعي اين اتفاق افتاد. اما بايد با اين موضوع کنار بياييم و انشاءالله کريمي هر چه زودتر به ما اضافه مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ